ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

کارزار حمایت بازنشستگان از مصوبه کمیسیون تلفیق:

0

کارزار حمایت بازنشستگان از مصوبه کمیسیون تلفیق/ پیامک به نمایندگان مجلس با درخواست تصویب اعتبار ۹۰ هزار میلیار تومانی برای تامین اجتماعی.

بازنشستگان با ارسال پیامک برای نمایندگان مجلس خواستار تصویب مصوبه کمیسیون تلفیق شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از تصویب اعتبار نود هزار میلیارد تومانی برای سازمان تامین اجتماعی در کمیسیون تلفیق، حالا همه نگاه‌ها به رای و نظر نمایندگان در بررسی نهایی در صحن علنی دوخته شده است.

در همین راستا، بازنشستگان کارگری از ارسال پیامک‌های جداگانه برای نمایندگان مجلس در شهرهای مختلف خبر می‌دهند. در این پیامک‌ها، از نمایندگان خواسته شده در بررسی نهایی مصوبه در صحن، به آن رای مثبت بدهند.

بازنشستگان درخواست دارند اعتبار مصوب برای تامین اجتماعی بدون کم و کاست در لایحه بودجه سال آینده به تصویب برسد تا بتوانند شاهد بهبود وضع معیشتی خود باشند.

بازنشستگان می‌گویند: نمایندگانی که با شعار حمایت از محرومان و کم در آمدها به مجلس آمده‌اند نباید بازنشستگان را ناامید کنند.

مستمری بگیران سازمان انتظار دارند اعتبار ۹۰ هزار میلیارد تومانی سازمان در صحن علنی مجلس به تصویب نهایی برسد تا در سال آینده بتوانند از متناسب‌سازی درخور و عادلانه و همچنین بهبود خدمات ارائه شده توسط سازمان بهره‌مند شوند.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار