ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

اجازه ندهید بازنشستگان و مستمری بگیران سرخورده و مایوس شوند:

0

در نامه‌فعالان‌کارگری به نمایندگان‌مجلس مطرح شد:

اجازه ندهید بازنشستگان و مستمری بگیران سرخورده و مایوس شوند.

بازنشستگان تامین اجتماعی و فعالان کارگری شیراز و استان فارس طی نامه ای به نمایندگان شیراز و زرقان در مجلس خواستار عدم تغییر در بودجه اختصاص یافته به همسان سازی حقوق بازنشستگان شدند.

به گزارش ایلنا، در متن این نامه آمده است:

نمایندگان محترم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی

بدینوسیله صمیمانه از تلاش چشمگیر شما بزرگواران و سایر نمایندگان استان فارس در رابطه با اختصاص بودجه ۹۰ هزارمیلیارد تومانی و تصویب آن در کمسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی جهت بهبود معاش بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی، تشکر و قدردانی کرده و خواهشمند است در ادامه فعالیت و تلاش خود (با سایر نمایندگان مجلس ) مذاکره  وترتیبی اتخاذ فرمایید که رای به مصوبه مذکور در صحن علنی مجلس تایید و با کارشکنی سایر کمسیون ها اعتبار آن کاهش پیدا نکند .

156991068

در ادامه این نامه آمده است: قطعا این امر خطیر و ارزشی موجب رضایتمندی جامعه هدف و رفع نگرانی و دغدغه‌های این قشر زحمتکش می‌شود، زیرا به نظر می رسد تایید این مصوبه که به اعتبار تضمین پرداخت بدهی دولت برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و خاص این قشر است و از طرفی حاصل دسترنج خود کارگران بازنشسته تامین اجتماعی بوده، از طریق بعضی از نمایندگان سعی در کاهش اعتبار آن است، لذا استدعا می شود اجازه ندهید این اقدام موجب یاس و سرخوردگی قشر عظیم بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی شود و مجبور شوند بار دیگر برای تامین معاش خود و خانواده با جسم نحیف و ضعیف برای پیگیری حقوق خود و رفع تبعیض به کف خیابان بیایند .

پیشاپیش از حسن نیت و توجهات خاص همگی شما دلسوزان در راستای احقاق حق سپاسگزاریم .

با آرزوی سلامتی و توفیقات الهی

علی راستگو، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی و دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات استان فارس

مهزاد مویدی، رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان فارس

زهرا درویشی، رئیس اتحادیه زنان خانه کارگر تشکیلات استان فارس

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار