ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

درخواست‌های بحق کارگران و بازنشستگان مد نظر است:

0

استاندار فارس: درخواست‌های بحق کارگران و بازنشستگان مد نظر است.

شیراز- ایرنا- استاندار فارس اعلام کرد:‌ درخواست‌های بحق جامعه کارگری و ‌بازنشستگان تامین اجتماعی در دستور کار دولت است و همسان سازی صندوق‌های بازنشستگی تامین اجتماعی، لشکری و کشوری محقق می‌شود.

پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس به نقل از عنایت الله رحیمی افزود:‌ طی دولت های یازدهم و دوازدهم پیگیری مطالبات به حق کارگران و بازنشستگان همواره در دستور کار قرار گرفته است.

وی که در جلسه کمیسیون کارگری استان با موضع  پیگیری مطالبات کانون بازنشستگان تامین اجتماعی و همچنین بررسی  و پیگیری مسائل و مشکلات کارگران استان در حوزه های مختلف سخن می گفت ، عنوان کرد:مقایسه بسیار گذرا به خوبی نشان می دهد هیچ گاه با چنین شرایط دشواری مواجه نبوده ایم تحریم های سخت و شدید ازیک سو و پاندمی کرونا از سوی دیگر هزینه های سنگینی را به دولت وملت ایران تحمیل کرده و امروز با کاهش بیش از ۵۰ درصدی درآمدهای نفتی کشور این دشواری ها بیش از هر زمان دیگری خودنمایی کرده است.

وی ضمن بحق دانستن مطالبات بیان شده از سوی نمایندگان کارگران و بازنشستگان خواستار توجه به اقدامات انجام شده از سوی دولت و مقایسه این اقدامات با گذشته شد.

استاندار فارس اضافه کرد: مدیریت ارشد استان در دو سال گذشته همواره این مطالبات را در سطوح ملی پیگیری کرده است و دولت تاکنون گام های اثر بخشی در زمینه پاسخگویی به مطالبات بازنشستگان برداشته است.

رحیمی بیان کرد:‌دولت با ارائه لایحه دو فوریتی تامین منابع مالی همسان سازی حقوق بازنشستگان در راستای اصلاح بند (و) تبصره ۲  ماده واحده قانون بودجه اقدام کرده است.
وی در نظر گرفتن اعتبار ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی به منظور رد بدهی تامین اجتماعی در بودجه سال ۱۴۰۰ را از دیگر اقدامات دولت در جهت پیگیری مطالبات بازنشستگان و کارگران دانست.

وی ادامه داد: همچنین از تامین اجتماعی خواسته شده نسبت به اصلاح احکام بازنشستگان در اسفندماه جاری اقدام کند که برای دستیابی به این هدف هفت هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

استاندار فارس بیان کرد: طرح «هر بنگاه یک اشتغال» با هدف اینکه هر یک از بنگاه های اقتصادی استان حداقل یک فرصت جدید شغلی ایجاد کنند به اجرا در آمده و بر اساس مستنداتی همچون کد بیمه و مشخصات افراد ، شاهد موفقیت طرح بوده ایم.

موفقیت بیش از ۷۰ درصدی فرمانداران در ایجاد حداقل ۲۰۰ فرصت شغلی ، احداث کارخانجات جدیدی همچون آلومنیوم جنوب ، جلوگیری از تعطیلی و یا تملک واحدهای تولیدی توسط بانک ها و همچنین احیا بعضی از کارخانه های در حال زوال از دیگر اقداماتی است که  به گفته رحیمی در استان فارس انجام شده است.

استاندار فارس گفت: بی تردید بهترین راهکار برای دستیابی جامعه کارگری و بازنشستگان تامین اجتماعی به مطالبات به حق و قانونی خود این است که این جامعه تشکل یافته، نهادینه، معقول و آگاه ، خواسته های خود را از طریق کانون های کارگری و بازنشستگان مطرح کند.

منبع : https://www.irna.ir/news/84245780

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار