ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

دفترچه‌های درمانی موجود معتبر و قابل استفاده است:

0

سالاری:

دفترچه‌های درمانی موجود معتبر و قابل استفاده است/ مراکز برای استفاده از نسخه الکترونیک، سربرگ و یا دفترچه‌های باقی مانده اختیار انتخاب دارند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در اولین روزهای توقف صدور دفترچه‌های کاغذی شرایط بسیار امیدوارکننده‌ای داریم و همکاری خوبی از سوی مراکز درمانی طرف قرارداد در شروع این برنامه صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری در جلسه بررسی طرح توقف صدور دفترچه‌های کاغذی که با حضور مدیران ستادی و مدیران درمان تأمین اجتماعی استانها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: در شروع هر کار جدیدی وجود برخی مشکلات طبیعی است و از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها برای موفقیت این کار بزرگ استفاده می‌شود.

سالاری گفت: وزیر محترم بهداشت و مدیران این وزارتخانه از ابتدای طرح نسخه الکترونیک همکاری بسیار خوبی داشته‌اند و طی مکاتباتی با دانشگاههای علوم پزشکی شرایط مناسبی را برای همکاری و پیشبرد طرح فراهم شده است.

وی افزود: بند (ز) تبصره ۱۷ قانون بودجه امسال و همچنین قانون برنامه ششم توسعه کشور تاکید دارد که سازمانهای بیمه‌گر مکلف به استفاده از نسخه الکترونیک کرده هستند و سازمان تأمین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر کشور در مسیر اجرای این تکلیف قانونی فعالیت می‌کند. توقف صدور دفترچه‌های کاغذی جدید نیز گام مهمی در مسیر اجرای این قانون است.

سالاری ادامه داد: با موفقیت و تکمیل این اقدام در ماه‌های آینده استفاده از دفترچه‌های کاغذی به طور کامل متوقف خواهد شد و در مرحله بعدی نیز امیدواریم نسخه الکترونیک مبنای اصلی کار در مراکز درمانی کشور باشد و نسخه کاغذی نیز در شرایط خاص و در صورت‌عدم امکان استفاده از سامانه‌ها استفاده شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر اینکه قانون همه حلقه‌های درمان کشور را مکلف به استفاده از نسخه الکترونیک کرده است، گفت: برای اجرای موفق این قانون و استقرار سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک آماده همکاری کامل با تمامی اجزای نظام سلامت از جمله بیمارستانهای دانشگاهی هستیم و این مراکز می‌توانند از سامانه نسخه‌نویسی تامین اجتماعی استفاده کنند و یا از طریق نرم افزارهای واسط، سامانه‌های خود را به سامانه تامین اجتماعی متصل کنند.

سالاری با بیان اینکه مدیران واحدهای اجرایی تأمین اجتماعی سراسر کشور نقش مهمی در پیشبرد این برنامه ملی دارند، گفت: این برنامه به عنوان اولویت اول سازمان باید مورد توجه تمامی همکاران باشد و پاسخگویی و اطلاع‌رسانی مناسب به جامعه بایستی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: جامعه تحت پوشش تأمین اجتماعی و مراکز درمانی طرف قرارداد توجه داشته باشند که دفترچه‌های درمانی موجود معتبر و قابل استفاده است و مراکز برای استفاده از نسخه الکترونیک، سربرگ و یا دفترچه‌های باقی مانده اختیار انتخاب دارند.

سالاری گفت: پرداخت کامل مطالبات ایجاد شده در سامانه نسخه الکترونیک بهترین تشویق و ترغیب برای استفاده از این سامانه توسط مراکز درمانی طرف قرارداد است.

وی از تلاش‌های مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی برای پیشبرد این طرح قدردانی کرد و اظهار داشت: این کار از بزرگترین پروژههای آی تی کشور است و موفقیت در این پروژه بزرگ اهمیت زیادی در سطح ملی دارد.

در این جلسه همچنین تعدادی از مدیران ستادی و مدیران درمان تأمین اجتماعی استانها نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار