ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۰ با حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری متناسب سازی می‌شود:

0
متناسب سازی حقوق ها در سال ۱۴۰۰؛

خبر خوش تامین اجتماعی برای بازنشستگان.

دهقان‌کیا با اعلام خبر خوش برای بازنشستگان گفت: حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۰ با حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری متناسب سازی می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی دهقان‌کیا رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران، درباره آخرین اخبار از اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی برای سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: بند و تبصره ۲ لایحه بودجه ۱۴۰۰ مشخص شده بود که ۹۰ هزار میلیارد تومان بودجه برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان اختصاص پیدا کند.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران  ادامه داد: در این بند مشخص نشده بود که سهم سازمان تأمین اجتماعی چقدر است، طی مذاکراتی که با کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی داشتیم این رقم به ۱۵۰ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد و سهم سازمان تأمین اجتماعی ۹۰ هزار میلیارد تومان شد و از این رقم برای سال ۱۴۰۰ برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی استفاده می‌کنیم.

وی افزود: متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی با دریافت این رقم در سال ۱۴۰۰ نزدیک به حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری خواهد شد.

دهقان‌کیا با اشاره به دیداری که کانون عالی با رئیس سازمان برنامه و بودجه داشت گفت: قرار شد با ۹۰ هزار میلیارد تومانی که کمیسیون تلفیق به تصویب رسانده، موافقت شود و رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد رقمی را که مجلس برای بازنشستگان تأمین اجتماعی تعیین کرده بود پرداخت می‌کنیم.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران درباره آخرین وضعیت بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی ، گفت: بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی تا پایان سال ۹۸، ۳۰۰ میلیارد تومان بود برای سال ۹۹، ۴۲ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد، به دنبال آن دولت ۱۰ هزار میلیارد تومان از اسناد خزانه در سال ۹۸ و ۳۲ هزار میلیارد تومان در قالب سهام در سال جاری پرداخت کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای سال ۱۴۰۰ مشخص شد که ۹۰ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به تأمین اجتماعی پرداخت شود با این حساب دولت، ۱۳۰ هزار میلیارد تومان از بدهی خود را به تأمین اجتماعی پرداخت کرده است.

منبع: اقتصاد نیوز
برگرفته از : https://www.eghtesadnews.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار