ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

نمایندگان باید در اصلاح لایحه بودجه، اعتبار مناسب برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کارگری در نظر بگیرند و برای آن ردیف بودجه منظور کنند:

0

انتقاد گروه‌های مختلف بازنشستگان از همسان‌سازی/ در بودجه سال آینده بازنشستگان کارگری را درنظر بگیرند.

بازنشستگان کارگری استان کرمان در انتقاد از همسان‌سازی اجرا شده در مردادماه، خواستار بازنگری شدند.

بازنشستگان تامین اجتماعی استان کرمان در تماس با خبرنگار ایلنا، از افزایش ناچیز همسان‌سازی انتقاد کردند و اعلام نمودند: آنچه در مردادماه اجرایی شده، نیازمند بازنگری و تجدیدنظر اساسی است.

در عین حال، این بازنشستگان متعلق به رده‌های مختلف مستمری بگیری هستند؛ بازنشستگان سایر سطوح می‌گویند با افزایش ناعادلانه همسان‌سازی، فاصله دریافتی ما با حداقل بگیران کم شده و در سالهای آینده این فاصله به نزدیک صفر خواهد رسید؛ این درحالیست که ما در زمان اشتغال، حق بیمه به مراتب بیشتری به حساب تامین اجتماعی ریخته‌ایم و باید همواره بیشتر از حداقل بگیران درآمد ماهانه داشته باشیم.

انتقاد به سایر سطوح محدود نمانده است؛ یک بازنشسته از کارافتاده‌ی کرمانی نیز در انتقاد از همسان‌سازی می‌گوید: برای بازماندگان و ازکار افتادگان، افزایش بسیار ناچیز بوده است؛ از کارافتادگانی که دیگر توان کار کردن ندارند، از مستمری مناسب بی‌بهره‌اند و همسان‌سازی نیز نتوانسته اوضاع را بهبود ببخشد.

بازنشستگان سایر سطح می‌گویند: در مورد بازنشستگان سخت و زیان آور، دیوان عدالت رای به نفع بازنشستگان داده است البته هنوز اصلاحات مطابق رای دیوان اجرایی نشده؛ آیا ما نیز باید به دیوان عدالت شکایت کنیم؟

این بازنشستگان با اشاره به اظهارات برخی مدیران سازمان که اصلاح همسان‌سازی را موکول به دریافت بخشی دیگر از بدهی‌های دولت کرده‌اند؛ می‌پرسند: اگر دولت بخشی دیگر از بدهی‌های خود به سازمان را بپردازد، همسان‌سازی برای همه گروه‌ها مجدداً اصلاح خواهد شد؟

یک بازنشسته کرمانی با انتقاد از تبعیض آشکار میان بازنشستگان صندوق‌های مختلف می‌گوید: برای بازنشستگان کشوری، همسان‌سازی واقعی اجرا شد؛ دریافتی آن‌ها به نود درصد شاغلان هم ترازشان رسید؛ چرا برای بازنشستگان کارگری که بیش از شصت درصد بازنشستگان کشور را تشکیل می‌دهند، این اتفاق نیفتاده است؟

وی توپ را در زمین دولت می‌اندازد و می‌گوید: مشکل از دولت است که بودجه علیحده برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کارگری اختصاص نداده است و نمی‌توان زیاد از سازمان تامین اجتماعی گلایه‌مند بود؛ سازمان با اعتبار درونی خود متناسب‌سازی را اجرایی کرده اما ما بازنشستگان کارگری خواستار تخصیص بودجه مناسب برای همسان‌سازی حقوق‌ها هستیم؛ در لایحه بودجه سال آینده باید این مبلغ را بگنجانند.

او مسئولیت را متوجه نمایندگان مجلس می‌داند و می‌گوید: نمایندگان باید در اصلاح لایحه بودجه، اعتبار مناسب برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کارگری در نظر بگیرند و برای آن ردیف بودجه منظور کنند.

برگرفته از : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار