ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

گمانه‌زنی‌هایی درباره زمان و مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۹۹

0

باتوجه‌به اینکه نمایندگان مجلس به ما قول‌هایی داده‌اند، توقع داریم که معادل همان ۲ ماه حقوق عیدی دریافت کنیم، اما پیش‌بینی می‌کنیم امسال حدود ۲ میلیون تومان به هر کدام از بازنشستگان تأمین اجتماعی عیدی پرداخت شود.

جانقربان| شهرآرانیوز- عیدی آخر سال، یکی از دریافتی‌های کارگران است که کارفرمایان تا حدامکان از سروته آن با استفاده از بندهای قانونی می‌زنند، اما در شب و روزهای نوروز هزینه‌های حداقلی را تأمین می‌کند.

امسال نیز درباره زمان و مبلغ عیدی سازمان تأمین اجتماعی به بازنشستگان سؤالات زیادی مطرح می‌شود و باتوجه‌به اعتراض جمعی از بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی به طرح همسان‌سازی عیدی با دیگر بازنشستگان کشوری، توقع پرداخت مبلغ بیشتری نسبت به سال ۹۸ می‌رود.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی خراسان رضوی دراین‌باره به شهرآرانیوز گفت: فعلا که خبری از عیدی نیست و صحبتی درباره مبلغ و زمان آن اعلام نشده است، اما غالبا قبل از پایان سال همراه با حقوق اسفندماه یا به‌صورت جدا به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

قربانعلی رمضانی افزود: مبلغ عیدی هنوز مشخص نیست، اما ما بازنشستگان، به نحوه محاسبه و پرداخت عیدی اعتراض داریم، زیرا براساس قانون عیدی باید معادل ۲ ماه حقوق باشد، اما آنچه به ما پرداخت می‌شود براساس طرح هماهنگ‌سازی است که مربوط به بازنشستگان کشوری و لشکری می‌شود و هیچ ارتباطی به ما ندارد.

وی اظهار کرد: براساس این طرح همه بازنشستگان مبلغ مشخصی عیدی دریافت می‌کنند که مأخذ آن واقعا نامفهوم است.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی خراسان رضوی گفت: اعتراض ما به این دلیل است که طرح هماهنگ و همسان‌سازی در حقوق و دیگر موارد اجرا نمی‌شود و فقط در عیدی‌ها اعمال می‌شود.

این مقام مسئول افزود: به نمایندگان مجلس پیشنهاد کردیم که کارگران از مبلغ عیدی هم حق بیمه پرداخت کنند تا براساس قانون کار که معادل ۲ ماه حقوق است، عیدی دریافت کنیم.

رمضانی با اشاره به اینکه امیدهایی برای اجراشدن این پیشنهاد وجود دارد، گفت: باتوجه‌به اینکه نمایندگان مجلس به ما قول‌هایی داده‌اند، توقع داریم که معادل همان ۲ ماه حقوق عیدی دریافت کنیم، اما پیش‌بینی می‌کنیم امسال حدود ۲ میلیون تومان به هر کدام از بازنشستگان تأمین اجتماعی عیدی پرداخت شود.

منبع : https://shahraranews.ir/fa/news/55666

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار