ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

ضرورت توجه به وضعیت معیشت جامعه کارگری و بازنشسته در بودجه ۱۴۰۰

0

تشکل‌های کارگری استان گیلان:

جامعه کارگری گیلان خواستار ارتقای سطح درآمدی خود شدند/ ضرورت توجه به وضعیت معیشت جامعه کارگری و بازنشسته در بودجه ۱۴۰۰

تشکل‌های کارگری استان گیلان در نامه‌ای خطاب به مهرداد چگینی و سیدکاظم دلخوش (نمایندگان کمیسیون تلفیق مجلس) و رسول فرخی (رئیس مجمع نمایندگان استان) خواستار ارتقای سطح درآمدی کارگران و بازنشستگان در بودجه سال آینده شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تشکل‌های کارگری استان گیلان (خانه کارگر، کانون بازنشستگان، کانون شوراهای اسلامی کار و مجمع تعاونی‌های مصرف استان و اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری استان گیلان) با ارسال نامه‌ای به نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی به ویژه اعضای  کمسیون تلفیق تاکید کردند: از تمامی نمایندگان به ویژه اعضای کمیسیون تلفیق درخواست داریم برای ارتقای سطح درآمدی کارگران و بازنشستگان که از حداقل‌های مزدی و حقوقی برخوردارند، تمهیدات لازم در ریل‌گذاری بودجه سال ۱۴۰۰ در نظر بگیرند.

متن این نامه در زیر آمده است:

نماینده محترم و معزز مردم شریف رودبار و عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی

با سلام

احتراما ضمن آرزوی توفیق و سلامتی و تشکر از عنایات ویژه حضرتعالی در حمایت از اقشار محروم به ویژه کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی و نظر به فقر و معیشت این قشر که طبق آمار نصف جمعیت استان و کشور را شامل می‌گردند از حداقل معیشت که حدود هفت میلیون تومان برآورد شده، حدودا دو میلیون و پانصد تومان و حتی پائین‌تر از آن برخوردارند این یعنی فاجعه، حل این مشکل به دست توانای جنابعالی و بزرگوارانی که در حمایت از این قشر هیچ کوتاهی ندارند، برمی‌آید.

اذا تقاضا داریم جهت جبران و ارتقای سطح درآمدی کارگران و بازنشستگان تمهیدات لازم در ریل‌گذاری بودجه سال ۱۴۰۰ با در نظر گرفتن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از طریق وصول بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی نسبت به جبران بخشی از این درآمدها اقدام و در خصوص کارگران نیز افزایش مزد آنان با در نظر گرفتن تورم به نحو مطلوب اقدام کنید.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار