ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بازنشستگان که عمری در خدمت جامعه بوده اند، امروز نیازمند به حمایت جدی هستند، به ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی که در بحث متناسب سازی و همسان سازی حقشان ادا نشده است:

0

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس عنوان کرد،

لزوم متناسب سازی و همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی.

نظری، نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر رفع مشکلات بازنشستگان، گفت: متناسب سازی و همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از مواردی است که باید درخصوص اجرای آن اقدام کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سید غنی نظری در نشست علنی امروز (سه شنبه ۹ دی ماه) مجلس شورای اسلامی  در تذکر شفاهی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز میثاق ملت با امام امت اظهار داشت: براساس بند ۱۱ ماده ۲۲ آیین نامه داخلی مجلس شأن مجلس باید در همه حال حفظ شود و همچنین وزرا نیز باید پاسخگو باشند.

وی در تذکری خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: متاسفانه نبود زیرساخت های لازم برای استفاده از اینترنت در برخی از مناطق باعث بروز مشکلات زیادی برای دانش آموزان شده به گونه ای که تصاویری از دانش آموزان در شبکه های مجازی منتشر شده که آنها را در سیاه چادرها و یا مناطق کوهستانی و ارتفاعات نشان می دهد تا بتوانند از آنتن دهی اینترنت استفاده کنند که دو مورد از تصاویر پخش شده مربوط به حوزه انتخابیه ام بوده است. از وزیر ارتباطات درخواست دارم تا نسبت به نصب دکل و ارتقای اینترنت در مناطق مختلف دستورات لازم را دهد. همچنین تلفن ثابت در شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه عملاً از یاد رفته است، به گونه ای که برخی از مناطق ما ۶ ماه دسترسی به تلفن ندارند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: براساس گزارش دیوان محاسبات باید ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به حوزه بهداشت و درمان اختصاص می یافت که فقط یک سوم این اعتبارات پرداخت شده است.

نظری خطاب به نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: زمستان سال گذشته در شهرستان خلخال نزدیک به ۱.۵ متر برف بارید که بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به زیرساخت های این منطقه خسارت وارد کرده بود و در شهریور ماه قول مضاعف دادید که این مبلغ پرداخت می شود و دو مورد مکاتبه هم در این رابطه داشته اید که تاکنون اقدامی صورت نگرفته است. اینکه برف های امسال هم همچون سنوات گذشته خواهد بود و درخواست دارم که نسبت به پرداخت این مبالغ و جلوگیری از فاجعه انسانی دستورات لازم را صادر کنید.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر کار تصریح کرد: بازنشستگان که عمری در خدمت جامعه بوده اند، امروز نیازمند به حمایت جدی هستند، به ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی که در بحث متناسب سازی و همسان سازی حقشان ادا نشده است که امیدوارم با جدیت از وزارتخانه مربوطه پیگیر باشیم تا این افراد که چشم امیدشان به این مجلس هستند، به حق و حقوق خود برسند.

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار