ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

انتقاد یک نماینده از تبدیل شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان به تناسب سازی:

0

نماینده مردم بافق در مجلس در جریان ارائه گزارش تفریغ لایحه بودجه در مجلس گفت چرا همسان سازی حقوق بازنشستگان به تناسب سازی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق در جلسه علنی امروز (سه شنبه نهم دی) قوه مقننه در جریان ارائه گزارش تفریغ لایحه بودجه در اخطار و تذکری ،گفت: اگر چه گزارش امروز رئیس دیوان محاسبات گزارش قابل تأمل بود اما در این گزارش اعلام شد برخی از احکام اجرا نشده و برخی دیگر ناقص اجرا شده‌اند.

وی افزود: همچنین همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به تناسب‌سازی تبدیل شده است و در رابطه با حذف ۳ دهک بالا- که شامل ۲۴ میلیون نفر می‌شود – فقط یک میلیون حذف شدند.

این نماینده در ادامه تذکر خود با اشاره به گزارش تفریغ بودجه، افزود: آنچه که مهم است نوع برخورد با افرادی است که در رابطه با اجرای بودجه تخلف کرده‌اند، باید پرسید چه اتفاقی برای آنها افتاده است؟ چرا که اجرای بودجه و توجه به گزارش تفریغ بودجه از تدوین آن مهمتر است لذا انتظار داریم افراد متخلف و آنهایی که در اجرای صحیح بودجه کوتاهی کرده‌اند، شناسایی شوند.

نماینده بافق در مجلس ادامه داد: اهداف مجلس از گزارش دیوان محاسبات زمانی محقق می‌شود که متخلفان و آنهایی که برنامه بودجه را به درستی اجرا نکرده‌اند، شناسایی شده و با آنها برخورد شود اما اکنون این اهداف محقق نمی‌شود چرا که همین افراد سال آینده و سال‌های بعدی به تخلفات خود ادامه می‌دهند.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، در پاسخ به اخطار و تذکر نماینده بافق، گفت: تبصره (۱) ماده (۲۱۹) از سوی مجلس اعمال شده است، همچنین گزارش تبصره (۲) را باید کمیسیون برنامه و بودجه ارائه دهد، تبصره (۳) را نیز باید رئیس دیوان محاسبات پیگیری و به رئیس مجلس ارائه دهد؛ هرچند اگر در سنوات گذشته این قانون اعمال نشده، مجلس مصمم به اعمال تبصره‌های (۱)، (۲) و (۳) ماده (۲۱۹) آیین‌نامه داخلی مجلس است.

نایب رئیس مجلس در رابطه با بخش دیگری از تذکر صباغیان درباره تبدیل همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به تناسب‌سازی بیان داشت: مجلس در برنامه همسان‌سازی را تصویب کرده اما مجمع تشخیص مصلحت آن را به متناسب‌سازی تغییر داده است.

منبع : https://www.tasnimnews.com/fa/news/1399/10/09/2420587

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار