ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

صدور ۴,۳۵۵ میلیارد ریال حق بیمه توسط بیمه پاسارگاد:

0

ماحصل فعالیت ماه گذشته شرکت اعلام شد،صدور ۴,۳۵۵ میلیارد ریال حق بیمه توسط بیمه پاسارگاد.

شرکت بیمه پاسارگاد طی فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹ معادل ۴۳ درصد از سرمایه فعلی خود حق بیمه صادر کرده است.

عملکرد یک ماهه منتهی به ۱۳۹۹٫۰۹٫۳۰

بر اساس این گزارش، بیمه پاسارگاد با سرمایه ۱۰ هزار و ۲۰۶ میلیارد ریال طی ماه گذشته بالغ بر ۴ هزار و ۳۵۵ میلیارد ریال حق بیمه صادر کرده است و خسارت پرداختی آن به بیمه گذاران مبلغ ۹۰۱ میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال بوده است.

دوره یک ماهه منتهی به ۱۳۹۹٫۰۹٫۳۰
حق بیمه صادره خسارت پرداختی
مبلغ (میلیون ریال) مبلغ (میلیون ریال)
۴٫۳۵۵٫۱۱۹ ۹۰۱٫۱۴۸

طبق اطلاعات جدول زیر، رشته بیمه زندگی بیشترین حق بیمه به مبلغ ۲ هزار و ۹۱۸ میلیارد ریال را طی عملکرد ماه گذشته شرکت  به خود اختصاص داده است. همچنین بیشترین خسارت پرداختی به مبلغ ۲۹۷ هزار و ۱ میلیون ریال را به ثبت رسانده است.

شرح رشته زندگی
مبلغ (میلیون ریال) سهم (درصد)
حق بیمه صادره ۲٫۹۱۷٫۹۷۸ ۶۷
خسارت پرداختی ۲۹۷٫۰۰۱ ۳۳

دوره عملکرد از ابتدای سال مالی جاری تا تاریخ ۱۳۹۹٫۰۹٫۳۰

صدور حدود ۳۴ هزار و ۲۲۱ میلیارد ریال حق بیمه و پرداخت بیش از ۷ هزار و ۵۱۳ میلیارد ریال خسارت به بیمه گذاران ماحصل فعالیت شرکت بیمه پاسارگاد طی عملکرد ۹ ماهه اول امسال به شمار می رود.

دوره عملکرد از ابتدای سال مالی جاری تا  تاریخ ۱۳۹۹٫۰۹٫۳۰
حق بیمه صادره خسارت پرداختی
مبلغ (میلیون ریال) مبلغ (میلیون ریال)
۳۴٫۲۲۰٫۹۹۲ ۷٫۵۱۳٫۳۸۳

 بر اساس اطلاعات موجود، رشته بیمه زندگی طی دوره مورد اشاره بیشترین سهم را در صدور حق بیمه شرکت بیمه پاسارگاد به میزان ۵۸ درصد و بالاترین سهم در خسارت پرداختی در حدود ۳۴ درصد را از آن خود ساخته است. بر این اساس، از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه در رشته بیمه ای مورد اشاره بیش از ۱۹ هزار و ۶۹۳ میلیارد ریال حق بیمه صادر شده است و پرداخت خسارت به بیمه گذاران بیش از ۲ هزار و ۱۹۹ میلیارد ریال اعلام شده است.

دوره عملکرد از ابتدای سال مالی جاری تا تاریخ ۱۳۹۹٫۰۹٫۳۰
شرح حق بیمه صادره خسارت پرداختی
مبلغ (میلیون ریال) سهم (درصد) مبلغ (میلیون ریال) سهم (درصد)
رشته زندگی ۲۲٫۰۳۹٫۷۹۶ ۶۵ ۲٫۵۹۸٫۴۵۹ ۳۴

روند معاملات

در پایان این گزارش می افزاید، قیمت سهام شرکت بیمه پاسارگاد طی معاملات آذر ماه امسال بازار سرمایه با ثبت ۴۱ درصد رشد از محدوده قیمتی ۶۹ هزار و ۳۸۴ ریال به ۹۶ هزار و ۵۷۲ ریال افزایش یافته است. همچنین در اولین روز معاملاتی بورس طی ماه گذشته بیش از ۴ میلیون و ۲۲۶ هزار سهم شرکت به ارزش ۲۹۳ هزار و ۲۴۵ میلیون ریال میان معامله گران جا به جا شده است  و در آخرین روز معاملاتی ماه مذکور داد و ستد ۹ میلیون و ۸۹۲ هزار سهم “بپاس” ارزشی به مبلغ  ۹۵۵ میلیارد و ۳۵۷ میلیون ریال را در این بازار رقم زده است.

شرح معاملات ۱۳۹۹٫۰۹٫۰۱ معاملات ۱۳۹۹٫۰۹٫۲۶
حجم معاملات (سهم) ۴٫۲۲۶٫۴۲۲ ۹٫۸۹۲٫۶۹۱
ارزش معاملات (ریال) ۲۹۳٫۲۴۵٫۰۲۴٫۳۹۹ ۹۵۵٫۳۵۷٫۷۳۷٫۲۰۶

منبع : https://pasargadinsurance.ir

 

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار