ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

کارگران و بازنشستگان همچنان در انتظار دریافت “سهام عدالت”:

0

سهام را نفروشید، تسهیلات در راه است!

از قرار معلوم قرار است از طریق سهام عدالت، تسهیلات بانکی به دارندگان آن اعطا شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران بسیاری همچنان در انتظار دریافت سهام عدالت هستند؛ در هفته‌های اخیر، نمایندگان مجلس از کلید خوردن طرحِ اعطای سهام عدالت به گروه‌های مستحقی که تاکنون این سهام را نگرفته‌اند، خبر دادند؛ افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و کارگران حداقل‌بگیر، در اولویت این طرح هستند.

در این شرایط، برخی کارشناسان به دارندگان سهام توصیه می‌کنند که از فروش سهام خودداری کنند چراکه قرار است به دارندگان آن، تسهیلات بانکی تعلق بگیرد.

در همین راستا، اکبر حیدری (سخنگوی شرکت‌های سرمایه گذار استانی سهام عدالت) گفته است: توصیه من به سهامداران عدالت این است که فروش سهام خود را در مرحله آخر قرار دهند، زیرا بزودی زیرساخت‌های لازم برای دریافت تسهیلات بانکی از طریق سهام عدالت فراهم می‌شود و اگر مردم صبور باشند می‌توانند به جای فروش سهام عدالت، از تسهیلات استفاده کنند.

در چنین شرایطی، کارگران و بازنشستگان در انتطار دریافت سهام عدالت هستند و ابراز امیدواری می‌کنند که بتوانند در سال جاری این سهام را دریافت کنند. نمایندگان مجلس نیز اذعان دارند که مستحق‌ترین گروه‌ها برای دریافت سهام، افراد متعلق به دهک‌های پایین درآمدی هستند که متاسفانه از قضا بسیاری از آن‌ها در میان جاماندگان هستند.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار