ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

اگر با واگذاری سهام‌های بورسی شستا به بازنشستگان مخالفت شود از سهام پالایشگاه‌ها و شرکت‌های غیر بورسی شستا به بازنشستگان واگذار می‌کنیم:

0

شوکت درباره آخرین وضعیت واگذاری ۲ درصد از سهام شستا به بازنشستگان تامین اجتماعی، توضیحاتی داد.

اکبر شوکت عضو هیات امنای سازمان تامین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت واگذاری ۲ درصد از سهام شستا به بازنشستگان تامین اجتماعی، اظهار کرد: نمایندگان کارگران و بازنشستگان در هیات امنای سازمان تامین اجتماعی مصوبه واگذاری ۲ درصد از سهام شستا به بازنشستگان را امضا کردند و نمایندگان کارفرمایی و دولت هم در هیات امنا این مصوبه را امضا کردند.

وی درباره مخالفت کمیسیون حقوقی دولت برای این واگذاری، گفت: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان دولتی نیست و قوانین خاص خودش را دارد، اینکه درخصوص تصمیم گیری برای اموال تامین اجتماعی، دولت اظهار نظر می‌کند اقدام قانونی نیست و مصوبات هیات امنای سازمان تامین اجتماعی برای چنین تصمیماتی کفایت می‌کند.


بیشتر بخوانید:


شوکت با بیان اینکه اگر تخلفاتی در سازمان تامین اجتماعی در رابطه با واگذاری‌ها صورت گیرد نهایتا سازمان بازرسی کل کشور اجازه ورود دارد، افزود: بهتر است به جای سنگ اندازی در تصمیماتی که قرار است به نفع بازنشستگان باشد پیشنهاداتی را برای بهبود کیفیت و وضعیت معیشتی بازنشستگان تامین اجتماعی ارائه دهند.

این عضو هیات امنای سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: قرار شده از سهام‌های “بورسی” شستا به بازنشستگان واگذار شود که در مجموع سهام‌های بورسی شستا فقط ۵ درصد آن عرضه عام شده و سهامداران زیادی در این سهام‌ها شریک هستند، اگر قرار باشد به دلیل اینکه از سهام‌های بورسی می‌خواهیم به بازنشستگان واگذار کنیم مخالفتی وجود داشته باشد تصمیم دیگری در این خصوص بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: اگر با واگذاری سهام‌های بورسی شستا به بازنشستگان مخالفت شود از سهام پالایشگاه‌ها و شرکت‌های غیر بورسی شستا به بازنشستگان واگذار می‌کنیم، چراکه نمیخواهیم این موضوع اجرا نشود و به بازنشستگان قول این واگذاری را داده ایم.


بیشتر بخوانید:

برگرفته از : https://www.yjc.ir/fa/news/7594609


هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار