ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

کارگران بازنشسته تامین اجتماعی از مظلوم ترین اقشار جامعه هستند:

0

در دیدار بازنشستگان تامین اجتماعی ساری با بابایی کارنامی مطرح شد؛

کانون های بازنشسته تامین اجتماعی بازوهای توانمند سازمان تامین اجتماعی هستند/حدود یک میلیون و ۲۰۰ نفر در سطح کشور در ایام کرونا بیکار شده اند/کارگران بازنشسته تامین اجتماعی از مظلوم ترین اقشار جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،صبح امروز جلسه هم اندیشی اعضای هیات رئیسه کانون بازنشستگان ساری با حضور علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در محل کانون بازنشستگان شهرستان ساری برگزار گردید.

در این جلسه که عمده مشکلات درمانی،بیمه ای و معیشتی بازنشستگان تامین اجتماعی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت،موسی داداشی رئیس کانون بازنشستگان ساری با اشاره به مشکلات عدیده جامعه بازنشستگان تامین اجتماعی،گفت:کارگران بازنشسته تامین اجتماعی از مظلوم ترین اقشار جامعه هستند.

وی گفت:حق بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق تامین اجتماعی در بحث افزایش حقوق و مزایای سالانه نسبت به سایر صندوق های بازنشستگی در کشور ضایع گردیده است.

علی بابایی کارنامی،نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کانون های بازنشسته تامین اجتماعی بازوهای توانمند سازمان تامین اجتماعی هستند،گفت:بازنشستگان آئینه کارگران هستند و باید توجه بیشتری به بحث معیشت و بالا بردن سطح کیفیت ابازنشستگان تامین اجتماعی شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه در چند دهه گذشته قوانین کارشناسی شده ای وضع نشده است،گفت:یکی از برنامه های مجلس یازدهم اصلاح ریشه ای بسیاری از قوانینی است که مانع از اجرای بسیاری از قوانین صحیح دیگر می شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به شرایط حساس کشور با توجه تحریم های ناجوانمردانه و شیوع کرونا در کشور گفت:در تلاش هستیم تا به کمک همکارانم در مجلس شورای اسلامی قوانینی که در چند سال گذشته متوقف شده بود به نفع کارگران و بازنشستگان به جریان بیافتد.

وی در خصوص فعالیت های درمانی در حوزه انتخابی خود گفت:بزودی یکی از مجهزترین دستگاه های سی تی اسکن استان در بیمارستان حکمت ساری که تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی می باشد راه اندازی خواهد شد.

بابایی کارنامی ادامه داد:ردیف بودجه های نسبتا خوبی برای تجهیز و افزایش تخت های بستری بیمارستان حکمت ساری و البته سایر بیمارستان های دولتی شهرستان ساری اخذ گردیده است تا خدمات بهتری به مردم شریف ساری ارائه گردد.

وی در پایان با اشاره به اینکه در سطح کشور حدود یک میلیون و ۲۰۰ نفر در ایام کرونا بیکار شده اند گفت:علی رغم تمامی مشکلات موجود در تلاش هستیم از تمامی ظرفیت های موجود برای کاهش مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم استفاده شود تا شرایط زندگی برای مردم راحت تر شود.

منبع : https://www.ilna.news

 

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار