ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

تلاش مجلس برای رفع شکاف پرداختی بین بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی:

0

افزایش دوباره و میلیونی حقوق بازنشستگان.

نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس، از رفع مشکلات ایجادشده در متناسب‌سازی حقوق بازنشتگان کشوری در پرداختی این ماه آنها و تلاش مجلس برای تامین منابع لازم جهت افزایش حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی و رفع شکاف ایجادشده بین پرداختی بازنشستگان خبر داد.

ولی اسماعیلی در بیان دلیل اختلاف ایجادشده در نحوه پرداخت بازنشستگان به دنبال اجرای طرح متناسب‌سازی حقوق این قشر، به خانه ملت، گفت: ما در اجرای طرح همسان‌سازی از یک طرف ساماندهی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را داشتیم که مبلغی میانگین یک میلیون و دویست تا یک میلیون و پانصد هزار تومان به پرداختی آنها اضافه شد، از سوی دیگر اجرای طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری را داشتیم که در پی آن افزایش حقوق آنها بیشتر از افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی شد به طوری که ۹۰  درصد از حقوقشان را دریافت کردند.

دلیل وجود تفاوت در اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ماه گذشته یک سری مشکلاتی در نحوه اجرای طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری وجود داشت که در این مورد با سازمان مدیریت و برنامه‎‌ریزی کشور صحبت کردیم و قرار شد از این ماه مشکل ایجاد شده حل شود.

وی تصریح کرد: قرار بر این شد که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور منابع لازم جهت متناسب‌سازی حقوق تمام بازنشستگان کشوری را تامین کند و ۱۰ درصد تفاوت و ۹۰ درصد افزایشی که قرار بود داشته باشد، اعمال شود. چرا که در ماه قبل برخی پرداختی‌ها تنها ۶۰ یا ۷۰ درصد افزایش یافته بود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: این مشکل به دلیل اختلال در سیستم‌ها ایجاد شده بود که قرار شد در این ماه رفع شده و مابه تفاوت پرداختی ماه گذشته نیز به بازنشستگانی که حقوقشان کمتر از ۹۰ درصد حقوق افزایش داشته، پرداخت شود.

تلاش مجلس برای رفع شکاف پرداختی بین بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: این میزان افزایش پرداختی برای بازنشستگان کشوری باعث اعتراض و نارضایتی در بین بازنشستگان تامین اجتماعی شد که درصدد هستیم این موضوع را پیگیری کنیم تا با اختصاص منابع لازم این شکاف پرداختی بین بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی برطرف شود.

نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: البته با وجود مشکلات دولت در تامین منابع نمی‌توان صددرصد قول داد که این مشکل به سرعت رفع شود، اما تلاش می‌کنیم که تفاوت پرداختی‌ها به حداقل برسد.

منبع : https://www.pendareghtesadi.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار