ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

اهمیت نظم در معامله گری:

0

تبدیل شدن به یک معامله گر منظم یعنی ایجاد تغییر در عادت های معامله گری.

به گزارش جام جم آنلاین ، یک دوره ضرر پیاپی می تواند امتحانی باشد برای منظم شدن. بصورت کلی ، وقتی معامله گری را آغاز می کنید ، در نظر نمی گیرید که چه تعداد ضرر متوالی را می توانید بپذیرید.هر معامله گری با اجتناب از این آمادگی، مشکلات زیادی خواهد داشت.
بخشی از مدیریت ریسک به این شکل است که شما از همان ابتدا در نظر بگیرید در چه موقعیت هایی استراتژی شما ناکار آمد می شود و چگونه می خواهید به آن ها واکنش نشان دهید. چون اگر بخواهید یا نخواهید این اتفاق برای برنامه های شما به هرحال رخ می دهد.

اهمیت نظم و قوانین معاملاتی

قوانین معاملاتی برای تمام سطوح معامله گری حیاتی است ، اما بیشترین اهمیت را برای معامله گرانی که تازه پا به این عرصه گذاشته اند دارد. بیشتر معامله گران تازه کار ضرر می کنند و هیچ وقت نمی فهمند که چگونه خود را بهبود دهند. با داشتن قوانین مشخص ، می توانید به خودتان کمک کنید که با نوسانات احساسی روبرو شوید. در کل شما به یک ذهن متمرکز و مهارت های ذهنی بالایی نیاز دارید تا بتوانید موفق شوید.
باید طی دوره های مشخص و منظم کارآیی استراتژیتان را در بازار مرور و ارزیابی کنید. این کاری فراتر از ارزیابی سود است، به این معنی که بفهمید در شرایط خاص چگونه واکنش نشان داده اید!

اهمیت نظم در معامله گری

با ارزیابی اینکه کجا تصمیم درست گرفته شده و کجا تصمیم نادرست ، شما می توانید کاراییتان را بهبود بخشید. اگر شما اشتباهات خاص را ببینید می توانید آن ها را اصلاح کنید، به یاد داشته باشید که هر چیزی را بتوان اندازه گیری کرد، می توان بهبود بخشید.
معامله گری در بازارهای مالی نیازمند یک استراتژی خوب است که بتوانید آن را بصورت موثر اجرا کرد. بعلاوه نیاز دارید که بتوانید از یک برنامه معامالتی منظم پیروی کنید و از ورود احساسات به تصمیم گیری هایتان اجتناب کنید. باید درک کنید که ترس یک احساس قدرتمند است. بیشتر معامله گران هنگام متضرر شدن ، درد حس می کنند.
این یک راهنماست و باید توسط هر معامله گری پیگیری شود. وقتی شما در بازار متوجه می شوید که سودتان مستقیماً به ریسک ربط دارد، پس به ضررها به عنوان هزینه ی این شغل نگاه می کنید.

مفهوم ترس در معامله گری

در دنیای معامله گری ، طمع و ترس دو حاکم هستند. وقتی بازار در جهتی پیش بینی شده حرکت می کند سخت است که بخواهید با احنیاط رفتار کنید و به استراتژی پایبند بمانید. فرصت دادن به طمع و مسلط شدنش در صورتیکه بازار خلاف جهت حرکت کند بالاخره موقعیتی را بوجود می آورد که شما ترس را وارد معامله می کنید. از دست دادن پول همواره با ترس همراه بوده هست. ترس در صورت بزرگ بودن بش از حد حجم معامله می تواند شما را در هم بشکند ، مخصوصا اگر بدون برنامه این تصمیم را گرفته باشید. فقط در صورتی که یک برنامه معاملاتی همه جانبه و تعهد اجرای آن را داشته باشید، می توانید در هنگام متضرر شدن رفتار درست را داشته باشید.
تجربه به شما می آموزد که وقتی دچار افت حساب در محدوده ای که قبال انتظار آن را داشته اید شدید، آرام بمانید. اگر استراتژی شما زمینه ۶۰ درصد برد دارد، پس باید با متضرر شدن تعجب نکنید. وقتی بازار بر خلاف پیش بینی حرکت می کند خوشحال نیستید ، اما وقتی می بینید که تعداد معاملات ضرر کمتر از ۶۰ درصد است، پس با ضررهایتان راحت کنار می آیید و به سود بالقوه ای که در استراتژی نهفته است امیدوار می شوید. موضوعی که رسیدگی به آن خیلی سخت است، شرایطی است که در آن معامله گر ریسک های خارج از برنامه ریزی و قاعده پیش بینی شده اش را متقبل می شود که می توانند اثرات منفی بر ذهن معامله گر بگذارد.

منبع : https://jamejamonline.ir/fa/news/1285972

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار