ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

گیفت کارت چیست؟

0

گیفت کارت ها تاریخ انقضا ندارند و بعد از شارژ اکانت نیز بدون محدودیت زمانی قابل استفاده هستند.

گیفت کارت یک نوع کارت اعتباری با اعتبار مجازی می باشد که برای خریدهای مجازی قابل استفاده هستند. تقریبامیتوان گفت گیفت کارت در سایر کشور ها جایگزین پول نقد شده است وهمچنین در ایران باوجود تحریم های موجود، شما میتوانید از گیفت کارت برای خرید های مجازی، خرید بازی ها و حتی خرید های درون برنامه ای و درون بازی استفاده کنید، همچنین از دیگر کاربرد های گیفت کارت این است که میتوان آن را به عنوان هدیه (جایگزین پول نقد) برای دوستان خود در نظر گرفت.

اعتبار مجازی موجود در گیفت کارت ها قابلیت جابه جایی بین کارت ها را ندارد همچنین شما نمیتوانید مجدد گیفت کارت خود را شارژ کنید.  توجه داشته باشید که حتی بعد از استفاده از گیفت کارت و شارژ اکانت خود نیز نمیتوانید اعتبار اکانت خود را نیز انتقال دهید اما میتوانید از اعتبار اکانت خود بدون محدودیت زمانی، استفاده کنید.

متاسفانه در ایران به دلیل تحریم ها، محدودیت خرید و ثبت اشتراک داریم که باید برای ثبت نام اولیه حتما IP خود را روی کشور گیفت کارت خود قرار دهید. شما قبل از خرید گیفت کارت باید اول از همه از کشور اکانت خود (اکانت گوگل پلی، کشور اپل آیدی،PSNو..) مطلع شوید سپس گیفت کارت مطابق با همان کشور را خریداری کنید تا در هنگام استفاده از گیفت کارت به مشکل برنخورید.

گیفت کارت ها تاریخ انقضا ندارند و بعد از شارژ اکانت نیز بدون محدودیت زمانی قابل استفاده هستند. گیفت کارت در کشور آمریکا از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

تحریم های موجود در ایران مراحل تهیه و استفاده از گیفت کارت را کمی پیچیده و سخت کرده است اما با این حال شما میتوانید در سایت های قابل اعتماد مانند سایت افراگیفت دات کام گیفت کارت مد نظر خود را تهیه کنید و با بهره برداری از خدمات رسانی عالی این سایت از گیفت کارت خود استفاده کنید.

گیفت کارت اپل آیتونز

گیفت کارت اپل یکی از پرکاربرد ترین گیفت کارت ها می باشد که از آن میتوانید برای خرید اپلیکیشن ، بازی و خرید های درون برنامه ای استفاده کنید. گیفت کارت ها دارای کد مخصوص و اعتبار مشخص می باشند. باتهیه گیفت کارت اپل، پس از وارد کردن کد، اپل ایدی شما با اعتبار مشخص گیفت کارت شارژ می شود و شما به همان میزان میتوانید خرید  یا پرداخت درون برنامه ای انجام دهید.

استفاده از گیفت کارت اپل بسیار آسان است. برای استفاده از گیفت کارت اپل خود ، باید بعد از خرید گیفت کارت، در برنامه App store گزینه redeem  را بزنید  و در قسمت مشخص شده کد ۱۶ رقمی گیفت کارت که با حرف X شروع میشود را وارد کنید و دوباره گزینه redeem  را بزنید تا میزان اعتبار شما اضافه شود. دقت داشته باشید که کشور اپل آیدی شما یعنی همان کشوری که هنگام ساخت اکانت وارد کرده اید باید با کشورگیفت کارت یکی باشد در غیر این صورت نمیتوانید از اعتبار گیفت کارت خود استفاده کنید.

لازم به ذکر است که شما امکان تغییر کشور اپل ایدی را دارید و کمتر دچار مشکل میشوید اما در اکانت های گوگل و پلی استیشن حتما باید دقت بیشتری قبل از خرید گیفت کارت داشته باشید.

سایت افراگیفت تمام اعتبار های موجود برای گیفت کارت اپل را با بهترین و سریع ترین خدمات رسانی و همچنین مناسب ترین قیمت در اختیار شما میگذارد.

گیفت کارت گوگل پلی

همانطور که گفته شد، در تهیه گیفت کارت های گوگل پلی دقت بیشتری باید داشته باشید.زیرا وجود تحریم ها در ایران باعث شده است که سختگیری های شرکت گوگل و… بیشتر شود و به محض اینکه متوجه شوند اکانت شما برای ایران است یا کد در ایران درحال استفاده است، اکانت گوگل شما را مسدود خواهند کرد.

گیفت کارت گوگل پلی از پرفروش ترین گیفت کارت ها می باشد که شما میتوانید از آن برای خرید بازی و اپلیکیشن در فروشگاه اینترنتی گوگل پلی ( گوگل پلی استور) استفاده کنید و از میلیون ها اپلیکیشن و بازی بهره ببرید.

نکته قابل توجه این است که شما میتوانید در سایت افراگیفت، گیفت کارتهای پر فروش و پر کاربرد را با پایین ترین قیمت در بین سایت های اینترنتی تهیه کنید.

گوگل پلی

گیفت کارت پلی استیشن

مهم ترین و اصلی‌ ترین مزیت کارت (PlayStation Network Card)یا همان PSN  Gift card، استفاده از بازی هایی است که توسط شرکت پلی‌ استیشن ارائه می‌شود ، که می توانید با گیفت کارت  PSN این خدمات و بازی ها را به راحتی تهیه کنید.

گیمران کنسول پلی استیشن برای خرید بازی های مورد علاقه و بازی کردت به شکل حرفه ای باید گیفت کارت پلی استیشن تهیه کنند. البته فراموش نکنید قبل از خرید از کشور اکانت خود مطلع شوید زیرا کشور اکانت پلی استیشن قابل تغییر نمیباشد و باید برای استفاده از گیفت کارت خود اکانت جدید بسازید.

گیفت کارت پلی استیشن را میتوان بهترین هدیه برای دوستان گیمر خود در نظر گرفت.

تمام اعتبار های موجود برای گیفت کارت پلی استیشن را در سایت افرا گیفت میتوانید تهیه کنید. همچنین برای بازی کردن آنلاین میتوانید اکانت های پلی استیشن را خریداری کنید و در بازی خود نهایت لذت را تجربه کنید.

پلی استیشن

منبع : https://www.eghtesadnews.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار