ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

مزایا و شرایط بیمه عمر پاسارگادچه می باشند؟

0

اگر به دنبال خرید بیمه عمر هستید، احتمالا نام بیمه عمر پاسارگاد را بسیار شنیده‌اید. چون بیمه پاسارگاد در سال‌های اخیر در زمینه فروش بیمه عمر بسیار موفق عمل کرده و در حال حاضر پرفروش‌ترین بیمه عمر در میان شرکت‌های بیمه محسوب می‌شود. به همین دلیل در این مطلب بیمه عمر پاسارگاد را به صورت کامل بررسی می‌کنیم تا بتوانید پس از بررسی سایر شرکت‌های بیمه، بهترین بیمه عمر را انتخاب کنید.

بیمه عمر پاسارگاد چیست؟

در بیمه عمر پاسارگاد، بیمه‌شده پس از پرداخت حق‌بیمه‌ مشخص و برای مدت معین، می‌تواند از پوشش‌های مختلفی در صورت فوت، نقص عضو، ازکارافتادگی، بیماری‌های خاص و …. بهره‌مند شود.

همچنین بیمه‌شده با خرید بیمه عمر می‌تواند از مزایای سرمایه‌گذاری هم استفاده کند.

بیمه عمر و تأمین آتیه پاسارگاد.

بیمه عمر پاسارگاد در قالب طرح‌های مختلفی مثل بیمه عمر به شرط فوت، بیمه عمر زمانی و بیمه عمر و تأمین آتیه ارائه می‌شود.

بیمه عمر و تأمین آتیه پاسارگاد، به عنوان جدیدترین و پرفروش‌ترین طرح بیمه پاسارگاد عمر، نوعی از بیمه عمر و سرمایه‌گذاری است که در این بیمه‌نامه، علاوه بر امکان استفاده از مزایای بیمه عمر در زمان فوت، بیمه‌شده می‌تواند در زمان حیات هم از مزایای زیادی مثل سرمایه‌گذاری بهره‌مند شود. پوشش‌ها و مزایای بیمه‌های عمر و به ویژه بیمه عمر پاسارگاد را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

مزایا و استعلام شرایط بیمه عمر پاسارگاد (+جدول)

مزایای بیمه عمر پاسارگاد.

مهم‌ترین مزیت بیمه عمر در بیمه پاسارگاد و سایر شرکت‌های بیمه، پوشش‌های آن است. به این صورت که اگر بیمه‌شده در مدت بیمه‌نامه به شکل طبیعی یا در اثر حادثه فوت کند، سرمایه فوت بیمه عمر تا سقف تعیین شده در بیمه‌نامه به ذی‌نفعان فرد پرداخت می‌شود. سقف سرمایه فوت بیمه عمر در شرکت‌های مختلف متفاوت است که این عدد در بیمه عمر پاسارگاد برای پوشش فوت طبیعی ۲۵۰ میلیون تومان و برای پوشش فوت در اثر حادثه ۵۰۰ میلیون تومان است.

همچنین در بیمه پاسارگاد عمر، بیمه‌شده می‌تواند در صورت نقص عضو دائم ناشی از حادثه تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان و در صورت هزینه پزشکی ناشی از حادثه تا سقف ۲۵ میلیون تومان خسارت دریافت کند.

یکی دیگر از پوشش‌های مهم و پرکاربرد بیمه عمر، پوشش امراض خاص است. در این پوشش در صورت ابتلای فرد به یکی از بیماری‌های سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی باز قلب، پیوند اعضای اصلی بدن و انواع سرطان، حداکثر تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان به او پرداخت می‌شود.

سایر پوشش‌های بیمه عمر که در بیمه پاسارگاد هم قابل ارائه است، پوشش ازکارافتادگی ناشی از حادثه و بیماری و معافیت از پرداخت حق‌بیمه در اثر ازکارافتادگی است.

در بیمه عمر پاسارگاد به جز پوشش‌های ذکر شده، دو پوشش ویژه بیمه پاسارگاد هم وجود دارد که در عنوان بعدی آن را توضیح داده‌ایم.

مزایای ویژه بیمه عمر پاسارگاد

افرادی که تحت پوشش بیمه عمر پاسارگاد قرار می‌گیرند، به جز پوشش‌های ذکر شده در بالا، می‌توانند از پوشش بیمه درمان تکمیلی استفاده کنند؛ در این پوشش زمانی که مجموع ذخیره ریاضی بیمه‌نامه به بیش از ۲ میلیون تومان برسد، هزینه جراحی و بستری به فرد پرداخت می‌شود.

همچنین با خرید بیمه عمر پاسارگاد، پوشش بیمه آتش سوزی منازل مسکونی برای خسارت زلزله و آتش سوزی تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

یکی دیگر از مزایای بیمه عمر پاسارگاد این است که افراد می‌توانند با مبالغ پایین، مثلا ماهیانه ۵۰ هزار تومان، اقدام به خرید بیمه عمر کنند.

معایب بیمه عمر پاسارگاد

یکی از معایب بیمه عمر پاسارگاد نسبت به سایر شرکت‌های بیمه این است که در برخی از شرکت‌ها، تعداد بیماری‌های خاص تحت پوشش در پوشش امراض خاص، بیشتر از بیمه پاسارگاد است.

همچنین در این بیمه، مدت بیمه‌نامه می‌تواند حداکثر ۳۰ سال و سن بیمه‌شده حداکثر ۶۵ سال باشد؛ در صورتی که در برخی از شرکت‌های بیمه این مدت بیشتر است.

وام بیمه عمر پاسارگاد

یکی از ویژگی‌های بیمه عمر در بیمه پاسارگاد و سایر شرکت‌ها این است که بیمه‌شده می‌تواند بعد از گذشت حداقل ۶ ماه از تاریخ شروع بیمه‌نامه، تا سقف ۹۰ درصد از اندوخته خود را وام بگیرد. مزیت اصلی وام بیمه عمر این است که برای دریافت این وام به ضامن، وثیقه و یا مراحل اداری سخت و طولانی نیازی نیست و سود بازگشت مبلغ وام هم ۴ درصد بیشتر از سود بیمه عمر است.

سود بیمه عمر پاسارگاد

بسیاری از افراد با هدف استفاده از سود بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، اقدام به خرید این بیمه می‌کنند.

به صورت کلی سود بیمه عمر دو نوع است: سود تضمینی و سود مشارکت در منافع. سود تضمینی سود ثابتی است که بیمه مرکزی شرکت‌های بیمه را ملزم به پرداخت آن کرده است؛ در واقع این سود، حداقل سودی است که به بیمه‌نامه عمر شما تعلق می‌گیرد و میزان آن در دو سال اول ۱۶ درصد، دو سال دوم ۱۳ درصد و سال‌های بعد ۱۰ درصد است.

سود مشارکت در منافع اما سودی ثابت و قابل‌پیش‌بینی نیست و برای انتخاب بهترین بیمه عمر از نظر میزان سود، می‌توانید سودی که شرکت‌های بیمه در سال‌های قبل پرداخت کرده‌اند را مقایسه کنید.

در جدول زیر سود قطعی، یعنی مجموع سود تضمینی و سود مشارکت در منافع، که بیمه عمر پاسارگاد در سال‌های گذشته پرداخت کرده است را می‌توانید مشاهده کنید.

سال سود قطعی بیمه عمر پاسارگاد
۱۳۹۱ ۲۰ درصد
۱۳۹۲ ۲۰ درصد
۱۳۹۳ ۲۲ درصد
۱۳۹۴ ۲۰ درصد
۱۳۹۵ ۱۹ درصد
۱۳۹۶ ۱۸ درصد
۱۳۹۷ ۱۸٫۷ درصد

 

جدول محاسبه بیمه عمر پاسارگاد

اگر قصد خرید بیمه عمر پاسارگاد را دارید، می‌توانید با ارائه اطلاعاتی مثل سن، مدت بیمه‌نامه، مبلغ حق‌بیمه و پوشش‌های انتخابی، جدول بیمه عمر پاسارگاد را دریافت کنید.

در این جدول شما می‌توانید بر اساس سال بیمه‌ای خود، ذخیره ریاضی، سرمایه پوشش‌های مختلف و ارزش بازخریدی را مشاهده کنید.

مزایا و استعلام شرایط بیمه عمر پاسارگاد (+جدول)

منبع : https://www.asriran.com/fa/news/748853

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار