ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

دریافت گواهی نامه دوستاره جایزه مدیریت دانشی توسط بیمه پاسارگاد:

0

شرکت بیمه پاسارگاد در سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت ‌دانشی با رویکرد رهبری دانشگران و سومین جایزه مدیریت ‌دانشی، که به همت «انجمن مدیریت ایران» و با همکاری انجمن مدیریت‌ دانش اتریش و دانشگاه خاتم درتاریخ ۸ مهر ۱۳۹۹ مصادف با روز مولانا به صورت مجازی برگزار شد، گواهی نامه دوستاره مدیریت دانش را کسب نمود.

براساس گزارش های دریافتی ، این جایزه پس از بررسی شواهد و مدارک لازم و برگزاری جلسات ارزیابی با حضور تیم ارزیابان ارشد سومین دوره جایزه بین المللی مدیریت دانش KM4D ، به شرکت بیمه پاسارگاد اعطاء شد.

امروزه مدیریت دانش نقش به سزایی در ایجاد اقتصاد دانایی محور داشته و سازمان ها به دنبال استقرار آن در جهت خلق ارزش در سطح ملی و بین المللی می باشند. مدیریت دانش یک سیستم مدیریتی است که به دنبال مدیریت صحیح دانش حاصل از سرمایه های انسانی، سرمایه های سازمانی و ارتباط با ذی نفعان می باشد، این سرمایه ها در چارچوب مدیریت دانش، شناسایی، خلق و ثبت شده و در جهت خلق ارزش در سطح ملی و بین المللی به اشتراک گذاشته می شوند. مدل ارزیابی مدیریت دانش با رویکرد مدیریت منابع برخلاف سایر مدل ها در صدد تحقق میزان توسعه سازمان ها در سطح استانی، ملی و جهانی بوده و براساس معیارهای تعیین شده، سازمان ها را مورد ارزیابی قرار می دهد، سازمان هایی که در جهت توسعه دانش نقش به سزایی داشته باشند می توانند از این مدل در جهت جاری سازی و ارزیابی استفاده نموده و در مراسم بین المللی اهداء جایزه مدیریت دانش شرکت نمایند.

منبع : https://pasargadinsurance.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار