ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بانک رفاه متعلق به ۴۴ میلیون کارگر و غیر قابل واگذاری است:

0

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه در زمره بانک‌های حاکمیتی هستند و نمی‌توان آنها را واگذار کرد، گفت: ۴۴ میلیون کارگر در کشور ماهانه حق السهم می‌پردازند و مجلس و دولت باید انتقادات آنها را استماع کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی بابایی‌کارنامی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه ۹ مهر ۹۹) در جلسه علنی مجلس و پس از قرائت گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید در مورد طرح الحاق یک تبصره به ماده ۵ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی اظهار داشت: مصوبه مجلس در مورد واگذاری بانک رفاه کارگران و تامین اجتماعی مورد نقد تشکل کارگری بوه است چرا که سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی در زمره بانک‌های حاکمیتی هستن و امکان واگذاری ندارند.

وی افزود:‌با سیاست‌هایی که در مجلس یازدهم امیدوارم عملی شود اداره شدن بانک رفاه و تامین اجتماعی باید به دست کارگران فراهم شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: نمی‌توانیم بر اساس قانون اساسی و برداشت‌های حقوقدانان با وجود اعتراض کارگران و تشکل‌های کارگری مجلس اصرار بر واگذاری بانک رفاه را داشته باشد. این در حالی است که این بانک حق مسلم کارگران است و اگر هم بنا به واگذاری باید به افراد خارج از تشکل‌های کارگری با شرایطی خاص واگذار شود.

بابایی‌کارنامی گفت: ۴۴ میلیون کارگر در کشور داریم که هر ماهه حق السهم خود را پرداخت می‌کنند. به همین دلیل مجلس و دولت باید نظر آنان و نقدشان را استماع کنند و به حقوق کارگران دقت داشته باشیم.

منبع : https://www.farsnews.ir/news/13990709000101

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار