ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لزوم قرار گرفتن متناسب‌سازی جزو پایه حقوق است؛ باید اضافات متناسب‌سازی جزو پایه حقوق باشد:

0

علی‌ دهقان‌کیا:

لزوم اصلاح همسان‌سازی در مهرماه/ فرمول اصلاح سابقه‌ی بازنشستگان سخت و زیان‌آور چیست؟

رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران می‌گوید: انتظار ما این است که تا قبل از پایان مهر جلسه اصلاحات برگزار شود تا بازنشستگان بتوانند نتایج اصلاحات را در مستمری مهرماه خود ببینند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بعد از اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در مردادماه، انتقاداتی به فرمول‌ها و محاسبات اجرایی آن وارد شد که علی دهقان‌کیا (رئیس کانون بازنشستگان کارگری شهر تهران) این انتقادات را دارای دو سویه‌ی کلی می‌داند: یکی عدم رعایت عدالت در حق بازنشستگان سخت و زیان‌آور و دیگری، لزوم قرار گرفتن متناسب‌سازی جزو پایه مستمری.

در هفته‌های گذشته، مقرر شد جلساتی با حضور نمایندگان بازنشستگان برای اصلاح فرمول‌های متناسب‌سازی برگزار شود اما تا امروز که در هفته اول مهرماه به سر می‌بریم، خبری از برگزاری جلسه رسمی با هدف اصلاح نیست. آیا کار اصلاحِ همسان‌سازی تا پایان مهر به سرانجام می‌رسد؟!

دهقان‌کیا در این رابطه می‌گوید: هنوز جلسه برگزار نشده است.امیدواریم به زودی با هماهنگی کانون عالی بازنشستگان این جلسه برگزار شود. با توجه به اینکه مدیرعامل سازمان و همکاران سازمانی نسبت به اصلاح همسان‌سازی نظر مثبت دارند، انتظار داریم این جلسه هرچه زودتر برگزار شود.

او تاکید می‌کند: انتظار ما این است که تا قبل از پایان مهر جلسه اصلاحات برگزار شود تا بازنشستگان بتوانند نتایج اصلاحات را در مستمری مهرماه خود ببینند. امیدواریم کار به ماه بعد نیفتد.

رئیس کانون کارگران بازنشسته تهران خواسته‌ها را دسته‌بندی می کند: اول اینکه سابقه بازنشستگان سخت و زیان‌آور اصلاح شود. فرمولش هم ساده است. چهار/سی‌ام باید در تعداد سال‌های کار سخت و زیان‌آور ضرب شود. نتیجه هرچند روز شود، به مدت بیمه‌پردازی بازنشسته بایستی اضافه شود. بحث بعدی، لزوم قرار گرفتن متناسب‌سازی جزو پایه حقوق است؛ باید اضافات متناسب‌سازی جزو پایه حقوق باشد تا سال بعد، مشمول ضریب افزایش سالانه شود و ثابت نماند.

به گفته دهقانی‌کیا، با توجه به نظر مثبت مدیرعامل، معاونت فرهنگی و معاونت فنی و درآمد سازمان، بازنشستگان انتظار دارند در مهرماه کار به سرانجام برسد و دو اصلاح اصلی متناسب‌سازی صورت بگیرد.

او تاکید می‌کند: اصلاحات که مصوب شود باید دستورات لازم برای اجرا صادر شود؛ همه اینها زمان می‌برد پس بهتر است هرچه زودتر نشست مورد نظر برگزار شود.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار