ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

سرخطی بورس چیست؟

0

سرخطی چیست و چرا سهام داران بورس به دنبال آن هستند؟

به گزارش ایسنا، بنابراعلام وب داده، ثبت سفارش معاملات سهام با قیمت‌های لحظه‌ای بازار در میان معامله‌گران بورس به سرخطی زدن یا سفارش سرخطی معروف است.

سرخطی

ثبت سفارش سرخطی در بورس، خرید یا فروش سهام در قیمت همان لحظه سهم، بصورت آنی و بدون تاخیر انجام می‌گردد.

سرخطی

چرا سفارش سرخطی اینقدر مهم است ؟

کاربران از تحلیل هایی که می کنند می توانند متوجه بشوند یک سهم خاص در حال رشد است یا نه، در نتیجه در یک لحظه خاص اقدام به خرید می کنند، برای مثال ۸:۳۰ دقیقه صبح، سرخطی می زنند و نوسان گیری می کنند.

آن سهم با رشد قابل توجهی همراه خواهد بود، پس از رشد و رسیدن به سود نسبی، سهام دار اقدام به فروش میکند.

در نهایت سهام دار، سهم و نماد مورد نظر را در قیمت پایین با سرخطی خریده است و در سود و با قیمت بالا فروخته است.

سرخطی عرضه اولیه چقدر سود دارد؟

سرخطی عرضه اولیه، سودهای بسیار بالاتری نسبت به سرخطی سهم های معمولی در معلاملات روزانه بازار دارد.

عرضه اولیه ها، با نرخ پایینی عرضه می شوند، پس از چند روز به طور مداوم رشد می کنند، اگر شخصی بتواند سرخطی عرضه اولیه را در روز دوم و سوم پس از عرضه و روزهای بعد از آن بزند، ارزشمندترین سرخطی ها را زده است.

سرخطی عرضه اولیه در روزهای پس از عرضه، نیازمند شرایط و ابزارهایی برای به دست آوردن است که شرکت های مختلفی ابزارهایی نظیر سرور مجازی بورس را ارائه می کنند.

سرخطی بدون داشتن ابزارها ممکن است؟

در دنیای رقابتی که الان در بازار سهام وجود دارد، شما حتما باید از هر ابزار؛ سیستم و اینترنتی که به بهبود شرایط شما در بورس کمک می کند، استفاده کنید.

قطعا بدون داشتن اینترنت پر سرعت و سرور مجازی بورس شما شانسی برای کسب نتایج مناسب در بورس نخواهید داشت.

سرخطی خوب پینگ پایین در اینترنت (حدود ۱ میلی ثانیه)، سرعت اینترنت بسیار بالا و یک نرم افزار ارسال سفارش دقیق راس زمان مورد نظر شما، نیاز دارد.

سرخطی

سرخطی خوب چه اینترنتی می خواهد؟

برای یک سرخطی خوب و موفق آمیز شما نیاز به یک اینترنت خاص، پر سرعت و با کیفیت نیاز دارید.

چگونه چنین اینترنتی تهیه کنید؟ از چه شرکتی خدمات بگیرید؟

برای تهیه چنین اینترنتی باید از سرور مجازی بورس یا اینترنت مخصوص بورس استفاده کنید.

این اینترنت مخصوص بورس، توسط وب سایت وب داده در کشور ایران ارائه می شود، اینترنتی که توسط شرکت وب داده به شما ارائه خواهد شد دارای پینگ ۱ میلی ثانیه، سرعت اینترنت ۱۰ هزار مگابیت بر ثانیه (۶۲۵ برابر سریعتر از یک اینترنت خانگی) است.

قطعا برای شرکت در صف های خرید سنگین یا فروش در لحظه، شما به چنین اینترنتی نیاز خواهید داشت.

نتیجه گیری نهایی:

در بازار سهام و بورسی که در این روزها شاهد هستیم، از هر ابزار و وسیله ای برای کسب نتایج بهتر استفاده کنید تا بتوانیم از ضرر جلوگیری کرده و در روزهایی که سود آوری برای شما دارند را داشته باشید.

همیشه به دنبال بهترین ها باشید و این اطمینان را هم داشته باشید که شرکت وب داده بهترین سرور مجازی بورس را به شما ارائه می کند تا بهترین نتایج صف های خرید سهام از آن شما باشد.

می خواهید بدانید چگونه در صف خرید اول باشیم؟

نفرات اول صف های خرید سهام، قطعا افرادی هستند که از سرور مجازی بورس با پورت ۱۰ گیگ یا همان ۱۰ هزار مگابیت استفاده می کنند.

لینک خرید سرور مجازی بورس:

https://webdade.com/bourse-vps

لینک وب سایت وب داده :

/https://webdade.com

منبع : https://www.isna.ir/news/99061712809

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار