ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

چرا به بیمه عمر نیازمندیم؟

0

بیمه عمر انواع مختلفی دارد که در هر یک از آنها شرکت بیمه مذکور، بنا به تعهداتی که دارد خدماتی را به بیمه شده ارائه می دهد . در مجموع می توان گفت که فرد بیمه شده با داشتن این بیمه نامه در صورت حیات از مزایای متنوعی برخوردار شده و متعهد می شود که مبلغ حق بیمه را به صورت یکجا در تاریخ شروع بیمه نامه یا بطور اقساط در طی مدت بیمه به شرکت بیمه پرداخت نماید و در صورت فوت شخص بیمه شده خانواده و دیگر ذینفعان از مزایای بیمه نامه عمر وی بهره مند می گردند.

چرا به بیمه عمر نیازمندیم؟

می دانید که راه های زیادی برای بدست آوردن آرامش در زندگی وجود دارد که مهمترین آن می تواند امنیت مالی ما و خانواده ما در آینده باشد . یکی از این راه ها  پس اندازی در غالب سرمایه گذاری ایمن با سودی مناسب است که در صورت نیاز مالی، سهولت دسترسی به آن وجود داشته و سودآور باشد و در کنار آن از امکانات مفید بیمه ایی هم بهرمند شویم . برای رسیدن به نتیجه مطلوب ما به شما بیمه عمر و سرمایه گذاری پاسارگاد را معرفی می نماییم.

مزایای بیمه تمام عمر پاسارگاد چیست؟

در بیمه‌های تمام عمر، سرمایه بیمه‌ نامه با فوت بیمه‌ شده و بدون توجه به زمان وقوع آن به ذی‌نفعان پرداخت می‌شود. مزیت بیمه تمام عمر نسبت به بیمه عمر زمانی در این است که این بیمه‌ها دارای ارزش بازخرید هستند یعنی در صورتی که بیمه‌ گزار پس از گذشت دو یا سه سال از تاریخ شروع بیمه‌ نامه، از پرداخت حق بیمه منصرف شود می‌تواند بخشی از سرمایه خود را دریافت می‌کند.

بیمه عمر در یک نگاه

شرایط ویژه بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد :

۱-در این بیمه نامه سرمایه بیمه عمر ضریبی از میزان قدرت پرداخت حق بیمه،بیمه گذار در ماه خواهد بود . این ضریب می تواند ۲۱۰،۱۸۰،۱۵۰،۱۲۰ ، ۲۴۰ ، ۲۷۰ ، ۳۰۰ ،۳۳۰ و ۳۶۰ برابرانتخاب گردد .

۲- حق بیمه این قرارداد می تواند به روش ماهانه ،سه ماهه ،شش ماهه و یا سالانه پرداخت گردد.

۳- در نحوه پرداخت حق بیمه، پیش بینی شده است که بیمه گذار بتواند حق بیمه را به صورت تلفیقی از روش یکجا (به صورت سپرده گذاری نزد بیمه گر) و اقساطی پرداخت نماید.

۴-مدت بیمه نامه می تواند از ۵ سال تا ۳۰ سال درخواست گردد .

۵-برای مقابله با تورم فرضی با درخواست بیمه گذار مبلغ حق بیمه می تواند به میزان  ۳ تا ۲۵ درصد در هر سال نسبت به سال قبل افزایش یابد.

۶-اندوخته حاصل شده از محل بیمه نامه متعلق به بیمه گذار است و در طول مدت بیمه نامه وی حق دارد این اندوخته را به طور کامل برداشت (بازخرید) و یا به صورت وام دریافت نماید.( پس از سپری شدن ۶ ماه از زمان صدور و پرداخت حداقل ۶ ماه حق بیمه )

۷-بیمه گر متعهد است سود ناشی از مشارکت در منافع حاصل از سرمایه  خود را علاوه بر سرمایه بیمه به بیمه گذار پرداخت نماید.

۸-چنانچه بیمه گذار درخواست افزایش پرداخت حق بیمه را در سالهای بعد نماید می تواند به میزان افزایش حق بیمه درخواستی (حداکثر ۱۰ درصد ) سرمایه بیمه عمر خود را افزایش دهد.لازم به ذکر است که می توان افزایش حق بیمه را درخواست کرد ولی سرمایه بیمه عمررا ثابت نگه داشت و افزایش سرمایه درخواست نگردد .

۹- پوشش های تکمیلی بیمه نامه عمر و تامین آتیه : درصورت تقاضای بیمه­ گذار و درج پوشش در بیمه­ نامه امکان استفاده از پوشش ­های درج شده در زیر فراهم است.

اگر بیمه شده در اثر حادثه فوت کند چه میزان سرمایه به خانواده وی تعلق می گیرد؟

چنانچه بیمه شده طی مدت بیمه­ نامه به­ علت حادثه فوت نماید معادل ۲،۳ و یا ۴ برابر سرمایه بیمه عمر، به استفاده کنندگان از قرارداد پرداخت می شود.

بیمه عمر در یک نگاه

اگر بیمه شده دچار نقص عضو و از کارافتادگی شود شرکت بیمه چه مسئولیتی در قبال وی دارد؟

در صورتی که بیمه شده در زمان اعتبار بیمه­ نامه به علت حادثه دچار نقص عضو یا ازکارافتادگی دائم و قطعی شود بیمه­ گر متعهد است غرامت مربوط را براساس جداول نقص عضو بیمه حوادث شخصی و سرمایه بیمه ازکارافتادگی به میزان ۲،۱و ۳ برابر سرمایه عمر پرداخت نماید.

در چه صورتی بیمه شده از پرداخت حق بیمه معافیت می شود؟

با دریافت این پوشش چنانچه بیمه شده به علت بیماری یا حادثه از کارافتاده کلی و دائم گردد و قادر به انجام هیچ­گونه فعالیتی نباشد بیمه­ گر از دریافت حق بیمه صرف نظر نموده و بیمه نامه را به اعتبار خود باقی نگه می­ دارد.میزان معافیت از پرداخت حق بیمه ۵۰ یا ۱۰۰ درصد می باشد.

آیا بیمه عمر و سرمایه گذاری یک سرمایه گذاری بدون ریسک است؟

همه ی ما به دنبال سرمایه گذاری و پس انداز برای رفع نیازهای مالی فعلی و نیازهای احتمالی آینده خود و خاواده هستیم بنابراین به دنبال سرمایه گذاری میرویم که از بالاترین سود و کمترین ریسک ممکن برخوردار باشد.
شرکت های بیمه با توجه به ابلاغ بیمه مرکزی تنها می توانند در صندوق هایی که مورد تایید بیمه مرکزی باشد و ریسک درستی برای سرمایه گذاری دارد و توسط مشاوران اقتصادی بررسی شده است ،سرمایه گذاری نمایند.  بیمه عمر و سرمایه گذاری پاسارگاد کمترین ریسک و بالاترین بازده سرمایه گذاری را دارد که بسیار مطلوب است.

منبع : http://moshaverbimeh.com/news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار