ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بیمه عمر و تامین آتیه ازدواج پاسارگاد:

0

بیمه عمر و تامین آتیه ازدواج پاسارگاد : امروزه صندوق‌های بیمه‌ای تلاش می کنند خدمات خود را صرفا به تامین بخشی از هزینه‌های درمانی محدود نکنند و با ارائه خدمات حمایتی اجتماعی به بیمه‌ شدگان تحت پوشش خود، در افزایش میزان رضایتمندی بیمه‌ شدگان از عملکرد سازمان‌های بیمه‌گر با یکدیگر رقابت کنند. 

در کشور ما نیز صندوق‌های بیمه‌ای علاوه بر تامین بخشی از هزینه‌های درمانی خدمات دیگری همچون مستمری بازنشستگی، از کار افتادگی، و کمک هزینه ازدواج را به بیمه‌ شدگان تحت پوشش خود ارائه می کنند.

بیمه عمر و تامین آتیه ازدواج پاسارگاد . بیمه پاسارگاد

هدف از ارائه بیمه عمر و تامین آتیه ازدواج پاسارگاد

ما همیشه بهترینها را برای خود و خانواده‌مان می‌خواهیم. همان گونه که با ازدواج و تشکیل خانواده مسئولیت هایمان بیشتر می‌شود.
‌در جایگاه والدین، برتری شما تامین آینده فرزندتان و رویاها و علایق شان می‌باشد. امروزه تحصیلات خوب، تهیه مسکن و حتی یک ازدواج ساده هزینه های زیادی دارد که این هزینه ها به مرور زمان نیز افزایش می‌یابند. فقط تصور کنید که شما به چه سرمایه ای برای گذراندن تمام این مراحل توسط خود و خانواده نیازمندید.
بیمه پاسارگاد در راستای ارائه خدمات نوین سرمایه گذاری به اقشار مختلف مردم و جلب رضایتمندی اقشار مختلف و تامین مالی بخش اعظمی از افراد جامعه، اقدام به معرفی طرح سرمایه گذاری بیمه عمر و تامین آتیه نموده تا بیمه گذاران قادر باشند از طریق اندوخته و پس انداز تدریجی، پس از طی یک دوره زمانی مالک سرمایه قابل توجهی گردند.
این بیمه نامه با هدف تامین سرمایه ای جهت تهیه جهیزیه فرزندان و اثاث خانواده تنظیم شده است.

تهسیلات ویژه بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

بیمه گذاران بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد می توانند از محل اندوخته بیمه نامه برای هزینه های ازدواج، تهیه جهیزیه، تحصیل فرزندان، خرید اثاثیه و لوازم و … وام دریافت نمایند

حق بیمه پرداختی ماهیانه
سرمایه دریافتی در سالهای مختلف (تومان)
بعد از ۱۰ سال
بعد از ۱۵ سال
بعد از ۲۰ سال
بعد از ۲۵ سال
بعد از ۳۰ سال
۲۰٫۰۰۰
۵٫۱۰۰٫۰۰۰
۱۴٫۳۰۰٫۰۰۰
۳۵٫۰۰۰٫۰۰۰
۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰
۱۷۱٫۰۰۰٫۰۰۰
۳۰٫۰۰۰
۷٫۶۰۰٫۰۰۰
۲۱٫۵۰۰٫۰۰۰
۵۲٫۰۰۰٫۰۰۰
۱۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰
۲۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰
۵۰٫۰۰۰
۱۲٫۷۰۰٫۰۰۰
۳۶٫۰۰۰٫۰۰۰
۸۹٫۰۰۰٫۰۰۰
۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰
۴۴۸٫۰۰۰٫۰۰۰
۷۵٫۰۰۰
۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰
۵۷٫۰۰۰٫۰۰۰
۱۴۳٫۰۰۰٫۰۰۰
۳۳۵٫۰۰۰٫۰۰۰
۷۴۵٫۰۰۰٫۰۰۰
۱۰۰٫۰۰۰
۲۶٫۰۰۰٫۰۰۰
۷۴٫۰۰۰٫۰۰۰
۱۸۵٫۰۰۰٫۰۰۰
۴۲۹٫۰۰۰٫۰۰۰
۹۴۸٫۰۰۰٫۰۰۰
۱۵۰٫۰۰۰
۴۱٫۰۰۰٫۰۰۰
۱۱۹٫۰۰۰٫۰۰۰
۲۹۹٫۰۰۰٫۰۰۰
۶۹۹٫۰۰۰٫۰۰۰
۱٫۵۶۳٫۰۰۰٫۰۰۰
۲۰۰٫۰۰۰
۵۵٫۰۰۰٫۰۰۰
۱۵۸٫۰۰۰٫۰۰۰
۳۹۳٫۰۰۰٫۰۰۰
۹۰۹٫۰۰۰٫۰۰۰
۲٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

اعطای وام از بیمه عمر پاسارگاد

اندوخته پس‌اندازی شما در بیمه عمر و پس‌انداز با پرداخت حق‌بیمه شکل گرفته و دارائی بیمه‌نامه شما محسوب می‌شود.
شما می‌توانید در مواقع ضروری تا ۹۰ درصد ارزش بازخرید اندوخته بیمه‌نامه خود وام دریافت کنید.

این وام می تواند در مواقعی که شما نیاز ضروری به صندوق پس انداز خود دارید  به شما کمک کند تا بتوانید از سرمایه خود برداشت داشته باشید.
نکته خیلی مثبت این وام این است که هنگامی که شما وام دریافت می کنید پوشش های بیمه ای برای بیمه شده وجود خواهد داشت.

بیمه عمر و تامین آتیه ازدواج پاسارگاد . بیمه پاسارگاد

شرایط و میزان وام از اندوخته بیمه عمر پاسارگاد

پرداخت وام در کوتاهترین زمان ممکن و بدون نیاز به هیچگونه تشریفات تا میزان ۹۰% ارزش بازخریدی بیمه نامه.
نرخ تسهیلات وام ۴% بیش از نرخ سود محاسباتی برای تشکیل سرمایه خواهد بود.

آیا بیمه عمر شامل معافیت مالیاتی می شود؟

سرمایه حیات پرداختی در بیمه عمروتامین آتیه به هر میزان که باشد از مالیات معاف است و در صورت فوت بیمه شده نیز مشمول مالیات بر ارث نخواهد بود.

سرمایه بیمه عمر و تامین آتیه، سرمایه بیمه حادثه و سرمایه بیمه بیماریهای خاص به هر میزان از معافیت مالیاتی برخوردار است و مبالغ پرداختی به بیمه گذار و استفاده کننده گان تابع قانون ارث نخواهد بود.

با بیمه نامه عمر کلمه ای کاش را از آینده خودمان حذف کنیم

حداقل سود بیمه نامه عمر پاسارگاد

حداقل میزان سود سالانه تا ده سال اول بیمه نامه ۱۵% بوده و بیمه پاسارگاد با توجه به توان سرمایه گذاری گرئه مالی پاسارگاد وجوه حاصل از اندوخته های بیمه عمر و تامین آتیه بیمه گذاران خود را سرمایه گذاری نموده و علاوه بر تضمین سود سالانه ۹۰% منافع حاصل از آن سرمایه گذاری را بین بیمه گذران بیمه عمر و تامین آتیه خود تقسیم و سرمایه آنان را سالانه تعدیل می نماید.

باز خرید بیمه نامه عمر و تامین آتیه

بیمه نامه دارای ارزش بازخرید بوده و شما می توانید پس از پایان ماه ششم و پرداخت شش ماه حق بیمه ، اندوخته ایجاد شده را باز خرید نمایید.

مزایای ویژه بیمه نامه عمر

۱- به منظور مقابله با تورم فرضی، به درخواست بیمه گذار مبلغ حق بیمه می تواندهر سال به میزان ۳ تا ۲۵ درصد نسبت به سال قبل افزایش یابد.
۲- چنانچه در خواست افزایش حق بیمه را در سال های بعد نمایید، در صورت تمایل می توانید به همان میزان ۳ تا ۲۵ درصد و یا کمتر سرمایه بیمه عمر خود را نیز افزایش دهید.

بیمه عمر پاسارگاد

شرایط کلی بیمه نامه عمر و آتیه

مبلغ حق بیمه عمر

شما با هر شرایط اقتصادی می توانید از سرمایه گذاری عمر و تامین آتیه برخوردار شوید.
* این مبلغ بین حداقل ۲۰۰٫۰۰۰ ریال و حداکثر ۳٫۳۳۴٫۰۰۰ ریال ماهیانه می تواند باشد.

انعطاف در پرداخت حق بیمه‌ ها

از مهمترین ویژگیهای بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری قابل انعطاف بودن آن است که شرایط آن با توجه به توان مالی شما قابل پرداخت است. شما می‌توانید حق بیمه‌های خود را در طول مدت بیمه افزایش یا کاهش دهید. کاهش در پرداخت حق بیمه در دفعات محدود، منوط به وجود مبلغ کافی در اندوخته سرمایه ‌گذاری شماست.

نحوه پرداخت حق بیمه عمر

حق بیمه بنا به تقاضای بیمه گذار می تواند به اقساط شش ماهه،سه ماهه، سالانه و یا ماهانه تقسیط گردد.

الگوی پرداخت حق بیمه‌ها بر اساس علاقه مندی خود می‌توانید دو روش را برای پرداخت حق بیمه‌های خود انتخاب کنید:

۱) حق بیمه ثابت: در طول مدت بیمه مبلغ ثابتی را به عنوان حق بیمه در هر نوبت می‌پردازید.

۲) حق بیمه افزایشی با نرخ معین: می‌توانید با توجه به توانایی خود هر سال مبالغ حق بیمه را از بین ۵ تا ۲۵% افزایش دهید.

بیمه پاسارگاد

آیا میدانید اگر هر فرد ایرانی در هنگام تولد یک بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری داشته باشد چه اتفاقی می افتد؟

سن بیمه شده در بیمه عمر پاسارگاد باید چقدر باشد ؟

نوزادان از آغاز تولد و بزرگسالان تا سن ۶۵ سالگی می توانند از خدمات و سرمایه گذاری این بیمه نامه استفاده کنند.

سن بیمه شده + سال بیمه نباید از ۷۰ بیشتر شود.

مدت بیمه عمر پاسارگاد چقدر است ؟

مدت بیمه بین ۵ تا ۳۰ سال می باشد.
*سن بیمه شده + سال بیمه نباید از ۷۰ بیشتر شود.

منبع : http://moshaverbimeh.com/news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار