ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

یارانه غیرنقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود:

0

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

یارانه غیرنقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از طرح تأمین کالاهای اساسی را تشریح کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی،با اشاره به جزئیاتی از طرح مجلس برای تأمین کالاهای اساسی، گفت: یکی از محورهای طرح این اختصاص اعتبار و واریز آن به حساب کارت‌های بانکی افراد است که از این طریق بتوانند کالاهای اساسی ومایحتاج خودشان خریداری کنند.

وی اضافه کرد: طبق طرح تأمین کالاهای اساسی، اعتبار اختصاص یافته به کارت‌های بانکی افراد که شامل سرپرستان خانوار و یارانه‌بگیران است، نقدی و نیز در قالب یارانه غیرنقدی به حساب‌شان واریز می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: براساس یارانه غیرنقدی که به حساب سرپرستان خانوار و در فواصل زمانی مختلف واریز می‌شود، امکان خرید کالاهای اساسی و مواد غذایی برای خانوارها از مراکز خرید معتبر دارای کد اقتصادی فراهم خواهد شد.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی تأکید کرد: معتقدم این طرح کمک موثری به اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه برای تأمین کالاهای اساسی و ضروری‌‍‌شان می‌کند، مجلس نیز پس از تصویب این طرح و قانونی شدن آن، نظارت‌های دقیق و کارآمدی بر اجرای این قانون در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر خواهد داشت.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: طرح تأمین کالاهای اساسی که در کمیسیون برنامه و بودجه تصویب شد، روند تصویب آن در یکی از جلسات هفته آینده مجلس آغاز خواهد شد.

منبع : https://www.eghtesadonline.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار