ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

افزایش حقوق مردادماه بازنشستگان تامین اجتماعی با اجرای متناسب سازی:

0
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی گفت: اگر هر کانون یا صنفی نمایندگی جامعه خود را با انسجام و قوت انجام دهد موفق است و در جامعه رغبت و تمایل بیشتری برای تعامل و همکاری فراهم می‌آورد.
کارگر آنلاین : عادل دهدشتی در دیدار با رئیس و اعضای کانون‌های کارکنان بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی و تعدادی از روسای کانون‌های همکاران بازنشسته از استان‌های خوزستان، اصفهان، کرمانشاه، زنجان، آذربایجانشرقی و مازندران اظهارکرد: بواسطه جایگاه حقوقی‌ای که دارید نماینده جامعه‌ای هستید که می‌بایست پیگیر مطالبات آنان باشید و این موضوع به نفع بازنشستگان و این سازمان است.
وی در ادامه افزود: انتظار داریم که به موجب برگزاری مجامع با حضور حداکثری بازنشستگان، تشکیلات و جمعی متحد، متفق القول، قوی و منسجم به جامعه معزز همکاران بازنشسته خدمات کارا ارائه کنند و از این فرصت برای بهبود و ارتقای مستمر جایگاه کانون‌ها استفاده شود.
دهدشتی ظرفیت کارکنان بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی و تعلق خاطر آنان را ذخیره‌ای ارزشمند برای این سازمان دانست و خواستار پویایی بیشتر کانون‌های کارکنان بازنشسته سازمان در ارائه نظرات کارآمد در پیشبرد اهداف سازمان به ویژه مرتبط با اصلاحات پارامتریک و تقویت اتاق فکر شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی اظهارکرد: رسیدگی به مسائل مرتبط با بازنشستگان در دستور کار ماست. موضوع متناسب سازی مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی بعد از سال‌ها از مرداد ماه اجرایی خواهد شد و با عزم و همت مدیر عامل سازمان امسال برای اولین بار، اعتبار تسهیلات قرض الحسنه مستمری بگیران ده برابر افزایش یافته است.
در این جلسه محمد زاده رییس کانون کارکنان بازنشسته سازمان تامین اجتماعی و رسولی رییس کانون کارکنان بازنشسته استان خوزستان به نمایندگی از سایر اعضای کانون‌های استانی در خصوص مسائل موجود به بحث و تبادل نظر پرداختند.
منبع : https://kargaronline.ir/fa/news-details/89626

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار