ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

پرداخت مستمری کمتر از دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خلاف قانون است:

0

محمد حمزه‌ای،

مستمری‌بگیران خواهان شنیده شدن حرف‌هایشان هستند.

یک فعال پیشکسوت کارگری گفت: پرداخت مستمری کمتر از دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خلاف قانون است.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد حمزه‌ای (مسئول روابط بین‌الملل خانه کارگر و فعال پیشکسوت کارگری) با اشاره به اینکه ماده ۱۲ لایحه بودجه امسال بر کف دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای مستمری بازنشستگان تاکید کرده است، عنوان کرد: افزایش کمتر از این میزان خلاف قانون است. در قانون فرقی میان بازنشستگان گذاشته نشده و برای مثال نگفته‌اند این کف برای بازنشستگان کشوری و لشکری است و بازنشستگان تامین اجتماعی مشمول آن نمی‌شوند.

او ادامه داد: البته ریشه مشکل جای دیگری است. شاهد این هستیم که سازمان تامین اجتماعی همگام و همراه بازنشستگان نیست و البته توجیه آنها این است که از دولت طلبکارند و در صورت تسویه بدهی‌ها منابع لازم برای افزایش حقوق را دارند اما امروز دولت بخشی از این طلب را می‌پردازد و تامین اجتماعی هم اعلام کرده که همسان‌سازی انجام می‌شود.

حمزه ای با بیان اینکه خواستار تسویه کامل بدهی تامین اجتماعی هستیم، گفت: واقعیت این است که زندگی بازنشستگان با دریافتی‌‌های ناچیز بسیار سخت می‌گذرد و باید فکری برای ترمیم مستمری آنها کرد.

او با اشاره به اینکه ممکن است بازنشستگان در ۲۵ تیر ماه اجتماع خود را برگزار می‌کنند، بیان کرد: فعالان صنفی بازنشستگان از راه‌های مختلف به دنبال تحقق مطالبات خود هستند. اعتقاد ما این است که مذاکره و تعامل بهترین راه است. اگرچه قرار است بخشی از بدهی پرداخت شود اما مستمری‌بگیران آلام بسیاری دارند که در این روز می‌توانند آن را به گوش مسئولان برسانند.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار