ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

جزئیات همسان‌سازی حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی:

0

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

جزئیات همسان‌سازی حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی، از نهایی شدن اجرای قانون همسان سازی و میزان افزایش مزایای جانبی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران خبر داد.

علی اصغر بیات در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: پس از برگزاری جلسات فشرده با مدیران و مسئولان سازمان تامین اجتماعی در خصوص مکانیزم اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان و همچنین تعیین میزان افزایش مزایای جانبی از جمله خواربار و حق مسکن، گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شد.

وی افزود: همسان سازی یکی از قدیمی‌ترین مطالبات بر زمین مانده بازنشستگان و مستمری بگیر تامین اجتماعی بود که انرژی و وقت زیادی از تشکل‌ها و کانون‌های بازنشستگی گرفت. سال‌های سال بود که به جز وعده و وعید نشنیدیم اما با پرداخت بخشی از بدهی انباشته دولت به سازمان تامین اجتماعی که در این دوره انجام شد و با پیگیری‌های مداومی که انجام دادیم و همچنین مکاتبات و مذاکرات زیادی که با نمایندگان مجلس و دولت داشتیم، توانستیم یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های جامعه تحت پوشش خود را محقق کنیم و در آینده نزدیک مبلغ همسان سازی به حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی اضافه و پرداخت خواهد شد.

بیات در پاسخ به میزان افزایشی که در حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران اعمال خواهد، گفت: عدد خوبی به حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران اضافه خواهد شد و در آینده نزدیک جزئیات آن را اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: در زمینه مزایای جانبی هم با رایزنی‌ها و چانه زنی‌هایی که داشتیم، افزایش قابل توجهی را نسبت به سال قبل خواهیم داشت که آن هم به زودی پرداخت می‌شود.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی سراسر کشور، با بیان اینکه این اقدام قابل توجه نتیجه پیگیری‌های مداوم، دلسوزانه و مسئولانه همه عزیزان در کانون عالی، کانون‌های بازنشستگی سراسر کشور و همچنین حمایت‌های مشفقانه وزیر، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و البته پشت گرمی و دعای خیر آحاد بازنشستگان و مستمری بگیران است، ادامه داد: بازنشستگان تامین اجتماعی نیازمند حمایت بیشتر مسئولان برای افزایش قدرت خرید و بهبود سطح معیشت خود هستند.

وی گفت: قطار اجرای قانون همسان سازی به راه افتاده و معتقدم ضمن نهادینه کردن آن باید به فکر تثبیت و پایداری این قانون برای سال‌های بعد باشیم. لذا وظیفه همه است تا این موضوع با اولویت بالا در دستور کار کارگزاران نظام باشد.

بیات در پایان افزود: مسئولان خدمت بی منت به بازنشستگان و مستمری بگیران را سرلوحه خود قرار دهند و به دور از شعارزدگی کمک حال این قشر در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی باشند.

کد خبر ۴۹۶۹۶۴۳
منبع : https://www.mehrnews.com/news/4969643

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار