ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

مجلس تفاوت در پرداختی بازنشستگان را نمی‌پذیرد:

0

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس:

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال می‌کنیم/ مجلس تفاوت در پرداختی بازنشستگان را نمی‌پذیرد.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس با بیان اینکه مجلس به دنبال ارتقای شان بازنشستگان از طریق اجرای درست همسان‌سازی است، گفت: اطمینان می‌دهیم که حقوق بازنشستگان را دنبال می‌کنیم.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، پرویز اوسطی عنوان کرد: در مورد بازنشستگان یکی از مهم‌ترین مباحثی که وجود دارد، همسان‌سازی حقوق این افراد است. با تشکیل کمیسیون‌های تخصصی موضوع به صورت تخصصی بررسی شده و اطمینان می دهیم گام‌هایی برداریم که به نفع این افراد باشد. معتقدیم باید شان بازنشستگان ارتقا یابد و بر همین اساس مصر هستیم که حتما همسان‌سازی این افراد اتفاق بیفتد.

او همچنین درباره اینکه بر اساس ماده ۱۲ لایحه بودجه امسال کف پرداختی به تمامی بازنشستگان باید دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان باشد، اما به نظر می‌رسد این الزام قانونی فقط درباره بازنشستگان کشوری و لشکری اجرا شده است، گفت: مجلس یازدهم چنین تفاوت‌هایی را نمی‌پذیرد. اگر قرار است خدماتی به گروهی ارائه شود اهمیت ندارد که این افراد بازنشستگان کشوری و لشکری هستند یا بازنشستگان تامین اجتماعی. ما با سرعت در کمیسیون‌های تخصصی موضوعات را بررسی می‌کنیم و حتی اگر لازم باشد، اصلاحیه‌ها، الحاقیه‌ها و مصوبه‌هایی را خواهیم داشت که منجر به استیفای حقوق افراد مختلف می‌شود.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار