ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

واریز سود سالانه شرکت‌های بورسی از طریق سجام به شرط تصویب در مجمع:

0

عضو هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: سهامداران شرکت‌ها در مجامع عمومی شرکت‌های بورسی، مجمع را ملزم کنند تا سود سهام آنها را به روش غیرحضوری و از طریق شماره شبای اعلامی در سجام واریز کنند.

به گزارش پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا) و به نقل از فارس، حسن امیری عضو هیأت مدیره سازمان بورس اوراق بهادار گفت: هر کسی که در سامانه جامع اطلاعات مشتریان، سجام ثبت نام کرده باشد، سود مجامع شرکت‌های بورسی از طریق سجام واریز می‌شود، البته به شرطی که سهامداران در مجمع عمومی سالانه شرکت این نکته را تصویب کنند و هیأت مدیره شرکت‌ها را ملزم کنند که سود تعلق گرفته به سهام را از طریق سجام برای سهامداران واریز کنند.

امیری اضافه کرد: با توجه به اینکه در هر مجمع عمومی شرکت بورسی، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار هم حضور دارد، تأکید شده است نماینده‌های سازمان بورس هم در مجمع عمومی یادآوری و تأکید کنند تا بندی در مصوبات گنجانده شود که سود سهام سهامداران از طریق شماره شبای حساب بانکی افراد که در سجام اعلام شده، واریز شود.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش، در مورد خواسته تعداد دیگری از مخاطبان سامانه فارس من با عنوان «افزایش سرمایه پتروشیمی گچساران چرا و چگونه؟ » عنوان کرده‌اند، هلدینگ خلیج فارس، سهام یکی از شرکت‌های زیرمجموعه خود به نام پتروشیمی گچساران را خریداری کرده است، گفت: شرکت پتروشیمی گچساران چون یک شرکت سهامی خاص است، جلسات آن به ما مربوط نیست و افزایش سرمایه آن ربطی به بورس ندارد، اما در راستای حمایت از منافع سهامداران خاص یا سهامداران هلدینگ خلیج فارس، می‌توان قضیه را مطرح کرد که این مسئله در دست بررسی است، اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

همچنین یکی از مسئولان ذوب آهن اصفهان هم در گفت‌گو با فارس، ‌تاکید کرد، ‌مجمع عمومی ذوب آهن ۱۹ تیرماه ۹۹ برگزار می‌شود.

وی در مورد این که با توجه به پراکنده بودن و اندک بودن تهداد سهم سهامداران خرد ذوب، سود سهام را چگونه برای آنها واریز می‌کنید، گفت: برای سود سالانه سهام شرکت ذوب آهن، از طریق شماره شبا حساب بانکی سهامداران که در سجام اعلام شده، ‌سود سهامداران را مستقیم به حساب خودشان واریز می‌کنیم.

منبع : https://www.sena.ir/news/65843

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار