ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین همتراز شکاف ناعادلانه موجود را پر می‌کند:

0
نماینده اردبیل در مجلس گفت: با همسان‌سازی کامل حقوق بازنشستگان با شاغلین همتراز شغلی خودشان شکاف ناعادلانه موجود پر می شود.

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: اصلاح ساختار و نظام  اداری کشور، برقراری عدالت و رفع تبعیض و نابرابری در حقوق کارمندان شاغل و بازنشسته دولت از اهداف اصلی تصویب و ابلاغ قانون مدیریت خدمات کشوری بود.

وی افزود: این قانون و احکام برنامه‌های توسعه کشور به ویژه بندهایی که برای رفع تبعیض و نابرابری بین حقوق کارمندان شاغل و بازنشستگان و متناسب‌سازی حقوقشان تقنین شده بود توسط دولت که مجری قانون است، به صورت کامل اجرا نشد.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس ادامه داد: دولت همواره به بهانه کمبود بودجه از اجرای به موقع و صحیح احکام برنامه‌های توسعه و قانون مدیریت خدمات کشوری در خصوص جامعه بازنشستگان دولت خودداری کرده است.

وی گفت: دولت در دو سال اخیر به بهانه های مختلف و بر خلاف قانون بویژه قانون برنامه ششم توسعه، بازنشستگان را از حقوق قانونی‌شان محروم کرده و در حال حاضر شاهد اختلاف معنی‌دار حقوق کارمندان شاغل و بازنشسته هستیم که بر خلاف قوانین موجود و اسناد بالادستی است.

بدری ادامه داد: پیگیر اجرای کامل همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین همتراز شغلی خودشان مطابق قانون برنامه ششم توسعه هستیم تا شکاف ناعادلانه موجود از بین برود و دولت باید در طول مدت امسال و سال آینده به صد در صد تکلیف قانونی خود عمل کند.

به گزارش فارس، جمعی از مخاطبان سامانه «فارس من» در این سامانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان «اجرای عادلانه قانون همسان‌سازی بازنشستگان با شاغلین همتراز» خواستار رسیدگی و همسان سازی حقوق بازنشستگان شدند.

منبع : https://www.farsnews.ir/news/13990410000845

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار