ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تکلیف قانونی سازمان تأمین اجتماعی است:

0

افزایش مبلغ وام بازنشستگان تامین اجتماعی.

عضو هیات مدیره و دبیر کانون عالی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی افزایش حقوق بازنشستگان تا حداقل دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را مطالبه اصلی و خواسته اولیه تشکل‌های بازنشستگان عنوان کرد و گفت: از وزیر رفاه و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی انتظار داریم که همسان‌سازی و افزایش حق مسکن و خواربار را هرچه سریعتر اجرا کنند.

محمد اسدی در این باره اظهار کرد: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تکلیف قانونی سازمان تأمین اجتماعی است و تا آنجا که مطلع شده‌ایم با پیگیری‌های مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و وزیر رفاه مراحل نهایی واگذاری سهام و سایر منابع از سوی دولت به سازمان تأمین اجتماعی درحال انجام است.

وی افزود: امید زیادی در بین بازنشستگان برای تحقق این مطالبه چندین ساله ایجاد شده است. طی سنوات متمادی در زمینه حق مسکن و خواربار بازنشستگان تأمین اجتماعی افزایش قابل توجهی صورت نگرفته و درحال‌حاضر مبالغ ناچیزی دریافت می‌کنند که انتظار می‌رود در امسال این افزایش صورت گیرد.

دبیر کانون عالی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به تلاش و پیگیری فراوان مدیریت سازمان تأمین اجتماعی برای دریافت مطالبات سازمان از دولت و تجهیز منابع به منظور افزایش حق مسکن و خواربار و همچنین اجرای قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: امیدواریم این اقدامات اساسی در آینده نزدیک به نتیجه برسد.

اسدی افزایش حقوق بازنشستگان تا حداقل دو میلیون ۸۰۰ هزار تومان را مطالبه اصلی و خواسته اولیه تشکل‌های بازنشستگان عنوان کرد و گفت: از وزیر رفاه و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی انتظار داریم که همسان‌سازی و افزایش حق مسکن و خواربار را هرچه سریعتر اجرا کنند.

وی با اشاره به افزایش مبلغ و تعداد تسهیلات قرض‌الحسنه اختصاص یافته به بازنشستگان تأمین اجتماعی در امسال گفت: مبلغ وام بازنشستگان در امسال به چهار میلیون تومان رسیده است. امیدواریم سازوکار پرداخت این تسهیلات نیز هرچه زودتر از سوی سازمان تأمین اجتماعی ابلاغ و پرداخت وام‌ها آغاز شود.

منبع: ایسنا
https://www.gostaresh.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار