ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

جلسه ۵ ساعته بامدیرعامل تامین اجتماعی به نتیجه نرسید:

0

در گفتگو با مهر عنوان شد،

جلسه ۵ ساعته بامدیرعامل تامین اجتماعی به نتیجه نرسید.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی گفت: انتظار داریم افزایش مبالغ کمک هزینه های جانبی بازنشستگان تامین اجتماعی برای سال ۹۹ در اسرع وقت اعمال و پرداخت شود.

علیر اصغر بیات در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: جلسه‌ای ۵ ساعته با مدیر عامل و مسئولان سازمان تأمین اجتماعی پیرامون موضوع میزان افزایش کمک هزینه‌های جانبی بازنشستگان و مستمری بگیران داشتیم. بحث و بررسی‌های متنوعی در خصوص نحوه افزایش آیتم‌های خواروبار و حق مسکن در مستمری بازنشستگان مطرح شد و از آنجایی که طبق مصوبه شورای عالی کار از آیتم‌های نقدی و غیر نقدی حق بیمه کسر می‌شود، لذا به دنبال این هستیم که این موارد بصورت کامل از سوی سازمان تأمین اجتماعی به حقوق مستمری بگیران اضافه و به آنها پرداخت شود.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تأمین اجتماعی سراسر کشور در ادامه افزود: این جلسه به نتیجه‌ای نرسید و مقرر شد در جلسه بعدی بصورت مفصل در این زمینه بحث و بررسی انجام و تصمیم نهایی گرفته شود.

بیات همچنین اضافه کرد: در خصوص همسان سازی نیز مباحث کارشناسی بسیار خوبی انجام شد. فاکتورها و سناریوهای مختلفی در این جلسه ارائه شد و تیم کانون عالی نیز نظرات و دغدغه‌های خود را مطرح کرد که امیدواریم هرچه سریع‌تر با قول مساعدی که مسئولان داده اند این مطالبه چندین ساله و بحق بازنشستگان و مستمری بگیران اجرایی شود.

وی همچنین خاطر نشان کرد: علیرغم افزایش ۲۶ درصدی حقوق به دلیل افزایش تورم و سبد هزینه‌های اقشار ضعیف و آسیب پذیر، سال ۹۹ را سال سختی برای بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی که بالغ بر ۶۵ درصد آنها را حداقل بگیران تشکیل می‌دهند، پیش بینی می‌کنیم. بنابراین انتظار داریم در سال پایانی دولت و همچنین آغاز به کار مجلس جدید مطالبات بر زمین مانده بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی محقق و اجرایی شوند.

کد خبر ۴۹۵۷۵۲۵
منبع : https://www.mehrnews.com/news/4957525

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار