ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

در تعیین مستمری «سازمان تامین اجتماعی» به تکالیف قانونی خود عمل نکرد:

0

دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان:

در تعیین مستمری «سازمان تامین اجتماعی» به تکالیف قانونی خود عمل نکرد/ میزان تورم امسال دو برابر حداقل دستمزد کارگران است.

علی اصغر برشان گفت: از هیچ اقدام قانونی برای رسیدن به خواسته‌های صنفی دریغ نمی‌کنیم.

به گزارش ایلنا، در سومین جلسه رابطین خانه کارگر در سال ۹۹ که به صورت مجازی و با حضور تعدادی از طرف قراردادهای خانه کارگر و رابطین برگزار شد. امانی‌پور مسئول امور اعضا و آموزش خانه کارگر با ارائه گزارشی به آمار پذیرش عضو در وضعیت پساکرونا اشاره و اعلام نمود از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۲۰۰۰ نفر از آموزش‌های کوتاه مدت ما به صورت مجازی و حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بهره بردند که این نشان از اعتماد اعضا شاغل و بازنشسته به خانه کارگر دارد.

وی به فعالیت‌های خانه کارگر اشاره داشت و گفت: کلیه خدمات خانه کارگر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال انجام است.

علی اصغر برشان (دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان) با اشاره به بحث افزایش دستمزد در سال ۹۹ گفت: با تلاش فراوان خانه کارگر و دیگر تشکل‌های کارگری موفق شدیم که نظرات و خواسته‌های کارگران را به گوش شورایعالی کار برسانیم و باعث اصلاح بخشنامه شورای عالی کار به نفع کارگران شدیم.

وی با بیان اینکه هرچند این افزایش حقوق بسیار ناچیز بوده، گفت: باتوجه به آمارهای رسمی اعلام شده متأسفانه میزان درصد تورم در سال ۹۹ دو برابر حداقل دستمزد کارگران است که این خلاف نص صریح قانون است.

برشان با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی به تکالیف قانونی خود عمل نکرده، افزود: یکی از مطالبات جدی بازنشستگان از سازمان تامین اجتماعی این است که میزان بن، خوار و بار، مسکن و حق اولاد و عائله‌مندی مشخص و به نحوی که از حداقل حقوق بخشنامه شورای عالی کار که افزایش ۲۶ درصدی است تبعیت کند و کمتر از مبلغ دو میلیون و هشتصد هزار تومان نگردد.

وی تاکید نمود: متاسفانه سازمان تامین اجتماعی برخلاف قانون و برخلاف جهت آب عمل می‌کند و با این روش افزایش دستمزد در هر سال درصد حداقل‌بگیران سازمان افزایش خواهد یافت که به زیان بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی خواهد بود.

وی با هشدار به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: مدیران سازمان باید جبران مافات کنند و در صورت عدم توجه، اطمینان داشته باشند در هفته تأمین اجتماعی از هرگونه تجمع و تحصن قانونی برای رسیدن به خواسته‌های شاغلین و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی دریغ نخواهیم نمود.

دبیر اجرایی خانه کارگر در این جلسه که به صورت مجازی برگزار می‌شد، گفت: به دلیل برخی از محدودیت‌ها و باتوجه به مسیرهای طولانی برخی از اعضاء و لزوم پاسخگویی، خانه کارگر اصفهان تصمیم گرفت که با رعایت کلیه اصول و دستورالعمل‌های بهداشتی نسبت خدمات‌رسانی و برگزاری کلاس‌های آموزشی کوتاه‌مدت به صورت مجازی اقدام نموده و این تهدید را به فرصتی در جهت خدمات‌رسانی بهتر تبدیل کردیم.

وی با بیان اینکه سلامتی اعضا از اولویت‌های خانه کارگر است، ابراز امیدواری کرد: اعضای خانه کارگر با جدی گرفتن شرایط بهداشتی دوران پسا کرونا و رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی تلاش کنند که برنامه‌های آموزشی خانه کارگر با تعطیلی روبرو نشود و در این راه از هیچ کمکی دریغ نکنند.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار