ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بیمه پاسارگاد بار دیگر در بالاترین سطح توانگری مالی قرار گرفت:

0

شرکت بیمه پاسارگاد برای نهمین سال متوالی در سطح یک توانگری مالی قرار گرفت. طبق ارزیابی صورت های مالی مصوب سال ۱۳۹۸ توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت بیمه پاسارگاد موفق به کسب سطح یک توانگری مالی مؤسسات بیمه با نسبت توانگری ۲۱۹ درصد شده است.

بر اساس گزارش های دریافتی، در اجرای ماده ۶ آیین نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی مؤسسات بیمه (شماره ۶۹) و حسب بررسی و کنترل انجام شده، بر اساس آخرین صورت های مالی سال ۱۳۹۸و پس از اعمال تعدیلات ، نسبت توانگری مالی این شرکت برای سال ۱۳۹۹ معادل ۲۱۹ درصد (سطح یک)، مورد تأیید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

یادآور می‌شود نسبت توانگری مالی این شرکت برای سال ۱۳۹۷ برابر با ۱۵۷ درصد،  سال ۱۳۹۶ برابر با ۱۲۲ درصد، ۱۳۹۵ برابر با ۱۲۹ درصد، سال ۱۳۹۴ برابر با ۱۱۸درصد، سال ۱۳۹۳ برابر با ۱۱۵ درصد و این نسبت برای سال ۱۳۹۲ معادل ۱۰۵ درصد تعیین شده است. سطوح توانگری بیمه پاسارگاد در سال‌ های اخیر نشان می‌دهد که این شرکت‌ بیمه ، با داشتن توانگری ۲۱۹ درصد و در نظر گرفتن حاشیه ریسک بالا، توانسته‌ است همچنان توانگری مالی خود را در سطح مطلوب حفظ نمایند.

گفتنی است شرکت بیمه پاسارگاد از ابتدای اجرایی شدن آیین نامه شماره ۶۹ شورای عالی بیمه تا کنون، موفق به حفظ سطح یک توانگری مالی خود در صنعت بیمه شده و این در حالی است بیمه پاسارگاد توانسـته است با مدیریت صحیح منابع و برنامه های افزایش سرمایه شاخص توانگری مالی خود را رشد دهد. این نسبت بیانگر میزان توان مالی شرکت در قبال تعهدات خود است.

شرکت بیمه پاسارگاد با تصویب صورت های مالی سال ۱۳۹۸ توانست رشد ۴۲ درصدی پرتفوی و ترکیب همگون آن را به ثبت رساند.

همچنین  ضریب خسارت مناسب این شرکت ، مدیریت آگاهانه بر ترکیب پرتفوی بیمه­ ای شرکت از طریق حضور در بازارهای جدید ، بررسی ریسک­های پیشنهادی و قبول آن­ ها براساس اصول بیمه­ گری و مدیریت ریسک ، حضور مؤثر در بخش های مختلف بیمه های زندگی و غیرزندگی با اتکا به توان فنی شرکت و رعایت اصول بیمه گری در انتخاب ریسک ، کوشش برای گسترش بیمه های اشخاص (به ویژه بیمه های عمر و تأمین آتیه) و افزایش سهم این بخش در تولید شرکت، بازنگری در قراردادهای اتکایی به منظور افزایش ظرفیت نگهداری از یک طرف و رعایت صرفه و صلاح شرکت از طرف دیگر، فراهم آوردن تسهیلات در پرداخت حق بیمه برای بیمه گذاران و در عین حال تأکید بر وصول به موقع حق بیمه ها و مطالبات تجاری شرکت، مدیریت مؤثر بر وجوه نقد شرکت به منظور پرداخت به موقع خسارت ها و بدهی ها ، خرید دارایی ها و تجهیزات مورد نیاز و انجام سرمایه گذاری در بخش های سودآور و درآمدساز، افزایش قیمت سهام در بلند مدت و سودآوری بیمه و تقسیم سود معقول بین سهامداران؛ افشاء و ارائه مناسب گزارش ها و اطلاعات مالی و غیر مالی بصورت ادواری و ماهیانه به مراجع قانونی مانند بیمه مرکزی ج.ا.ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار؛ اعتماد سازی و ایجاد ارتباط دوسویه و تعامل مثبت با کاربران شبکه های اجتماعی جهت ارتقای کمی و کیفی خدمات در سراسر کشور از موفقیت های منحصر به فرد بیمه پاسارگاد است.

منبع : https://pasargadinsurance.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار