ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

دولت و مجلس باید نظام جامع حقوق و دستمزد را تدوین کنند:

0

موسوی در گفتگو با مهر:

دولت و مجلس باید نظام جامع حقوق و دستمزد را تدوین کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دولت و مجلس باید نظام جامع حقوق و دستمزد را تدوین کنند تا از این طریق تبعیض‌های درآمدی کاهش یابد.

سیدنظام‌الدین موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ضرورت ساماندهی نظام حقوق و دستمزد در کشور، گفت: این مبحث حتماً باید در کمیسیون‌های تخصصی مجلس مورد بحث و بررسی قرار گیرد و راهکاری برای آن در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات فعلی ما این است که نظام جامعی برای پرداخت‌ها نداریم و شاهد بخشی‌نگری در پرداخت حقوق و مزایا هستیم، افزود: نظام حقوق و دستمزد نیازمند یک بسته جامع و تصمیم‌گیری کلی است تا عدالت در همه بخش‌ها مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم در برخی از مشاغل از لحاظ حقوق و دستمزد احساس تبعیض می‌کنند و گله‌مند هستند که باید شاخص‌های روشنی در این زمینه وجود داشته باشد.

موسوی بیان کرد: مردم پیام‌های مختلفی به نمایندگان می‌دهند مبنی بر اینکه دستمزدهای آنان عادلانه نیست و خواستار رعایت عدالت در این زمینه هستند که مجلس پیگیری خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه دولت و مجلس باید نظام جامع حقوق و دستمزد را تدوین کنند، تصریح کرد: البته در حال حاضر نظام‌های پرداخت مجزایی در بخش‌های کارگری، خدمات کشوری و لشکری وجود دارد اما لازم است که یک نظام‌نامه کلان حقوق و دستمزد تدوین شود و همه بخش‌ها را در نظر گیرد تا از این طریق تبعیض‌های درآمدی کاهش یابد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که نظام حقوق و دستمزد به صورت کلان و شفاف دیده شود و کار کارشناسی دقیق، همه جانبه و با حضور نمایندگان همه اقشار روی آن انجام گیرد، قطعاً احساس تبعیض درآمدی در بین بخش‌های مختلف مردم کاهش می‌یابد.

کد خبر ۴۹۴۸۴۹۹
منبع : https://www.mehrnews.com/news/4948499

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار