ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در اصلاح ساختار بودجه جدی است:

0
قانون مدیریت خدمات کشوری در سال ۸۶ بصورت آزمون و خطا در ۱۵ فصل شروع بکار کرد و محل بحث بسیاری از بازنشستگان در مورد فصل ۱۰ این قانون است که در آن به نظام پرداخت به کارمندان، بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخته است. البته فصل ۱۳ این قانون نیز در مورد بحث بسیاری از بازنشستگان دستگاههای مختلف بود زیرا به اعتقاد آنان ماده ۱۰۶ و ۱۰۷ آن به درستی اجرا نمی شد.
به گزارش کارگر آنلاین ، بازنشستگان لشگری و کشوری سالهای زیادی است که در انتظار اعمال تمام و کمال قانون مدیریت خدمات کشوری بسر می برند. طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان لشگری و همینطور پیاده سازی اصولی که بر مبنای آن بتوان به محاسبه صحیح و عدالت محور بازنشستگان اقدام کرد از اهم مطالبات است که متأسفانه به دلائل زیادی یا کم اجرا شد و یا در برخی از سازمانها اصلا اجرا نشد. با شروع سال ۹۹ که که دولت برای برخی از بازنشستگان دستگاههای مختلف افزایش ۵۰ درصدی را در نظر گرفت و برخی از سازمانها از دولت خواستند که تا با تأمین مالی خود به این کار اقدام کنند.
قانون مدیریت خدمات کشوری در سال ۸۶ بصورت آزمون و خطا در ۱۵ فصل شروع بکار کرد و محل بحث بسیاری از بازنشستگان در مورد فصل ۱۰ این قانون است که در آن به نظام پرداخت به کارمندان، بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخته است. البته فصل ۱۳ این قانون نیز در مورد بحث بسیاری از بازنشستگان دستگاههای مختلف بود زیرا به اعتقاد آنان ماده ۱۰۶ و ۱۰۷ آن به درستی اجرا نمی شد.
با دستور رهبر انقلاب کار اصلاح ساختار بودجه به پایان رسید و آنطور که به گوش می رسد برای بازنشستگان لشگری و کشوری خبرهای خوبی در راه است. در اصلاح ساختار بودجه و در بخش اصلاح سیاست های حمایتی و تأمین اجتماعی بیان شده که به منظور تقویت سازمان تأمین اجتماعی از طریق تأدیه بدهی های قطعی شده دولت و انتقال و واگذاری بخشی از دارائی های عمومی پی گیری و برنامه ریزی می شود.
اصلاح پارامتری در صندوق های بازنشستگی کشوری ، لشگری و تأمین اجتماعی هدف گذاری می شود و به طور مشخص افزایش سن ، سابقه ، افزایش نرخ حق بیمه و تغییر دوره زمانی محاسبه حقوق بازنشستگی مدنظر قرار می گیرند. همچنین به منظور ایجاد و اعمال قواعد یکسان و مشابه در صندوق های مختلف و پیشبرد انجام اصلاحات در صندوق های بازنشستگی سازمان تنظیم مقررات بیمه های اجتماعی شکل خواهد گرفت.
با این حساب باید امیدوار بود که طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان کل کشور با سرعت بیشتری پیگیری شود و با توجه به این مسئله که منابع مالی آن در متن گزارش بیان شده نکرانی خاصی نباید برای تأمین بودجه آن وجود داشته باشد. طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان با توجه به چالشهایی که بر اثر تورم در زندگی افراد ایجاد شده می تواند سطح رضایتمندی آنان را بالا برده و در نتیجه اتفاقات مثبتب را شاهد باشیم. منبع/نبض بازار
https://kargaronline.ir/fa/news-details/84770

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار