ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

افزایش حقوق بازنشستگان در یکی از شعب اداره کل غرب تهران بزرگ در حال تست نهایی است:

0

در دیداری با حضوری “امیری گنجه” مطرح شد:

افزایش حقوق بازنشستگان در یکی از شعب اداره کل غرب تهران بزرگ در حال تست نهایی است/ گلایه مستمری بگیران از تعداد وام‌های پرداختی.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با رئیس و اعضای کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تهران دیدار کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ، «حسین امیری‌گنجه»، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران گفت: از نزدیک با مشکلات و دغدغه‌های کانون‌های بازنشستگی آشنا هستم و خوشحالم که اولین بیمه تکمیلی بازنشستگان در استان گیلان را راه‌اندازی نمودیم. کار در کانون بازنشستگان از روی دل است و باید از شعارگویی و حرف‌های پوپولیستی دور باشیم.

امیری‌گنجه دغدغه بازنشستگان و مستمری‌بگیران کارگری را دغدغه اقتصادی و درمانی دانست و افزود: سازمان تامین اجتماعی بنا به رسالت خطیر خود هنگام بروز حوادث؛ حامی نیروی کار می‌باشد و نگاه ویژه‌ای به دوران کهولت و بازنشستگی نیز دارد و به منظور انجام این رسالت عظیم علاوه بر گسترش خدمات بیمه‌ای و توسعه مراکز درمانی به عنوان یکی از بزرگترین خریداران خدمت در امر درمان محسوب می‌گردد.

سرپرست تامین اجتماعی اداره کل غرب تهران بزرگ محل کانون‌های بازنشستگی را مکانی معتبر و فضای علمی و کارشناسانه توصیف نمود و گفت: ما نیازمند تولید فکر و اندیشه هستیم و سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین نهاد موثر و فعال در عرصه بیمه‌های اجتماعی با بخش‌های دولت، کارفرمایان و بازنشستگان در واقع باید با کانون‌های بازنشستگی کارگری ارتباط دوسویه داشته باشند. اقدامات، برنامه‌ها و تصمیمات اتخاذشده هریک از این بخش‌ها بر برنامه‌ریز‌ها و تصمیم‌گیری‌ها به ویژه در بخش منابع و مصارف آن اثر می‌گذارد.

امیری‌گنجه در خصوص همسان‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و رسیدگی به درخواست‌های مستمری‌بگیران برای ما بسیار مهم است و پیگیری اجرای این مساله مهم را وظیفه خود می‌دانیم.

سرپرست تامین اجتماعی اداره کل غرب تهران بزرگ تاکید کرد: افزایش حقوق بازنشستگان در یکی از شعب تابعه اداره کل غرب تهران بزرگ در حال تست نهایی است و به زودی اعلام می‌گردد.

«علی دهقان‌کیا»، رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران کارگری استان تهران با اشاره به جمعیت تحت پوشش این کانون گفت: در سطح شهر تهران ۵۸۰ هزار بازنشسته و مستمری‌بگیر بر مبنای بیمه تکمیلی در این کانون ثبت‌نام کرده‌اند.

وی یکی از مهمترین مطالبات فعلی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی را اعمال افزایش حقوق بر مبنای میزان افزایش تورم دانست و گفت: بر اساس بند اول  ماده ۴۱ افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران باید به نسبت میزان افزایش نرخ تورم و هزینه خانوار طی سال گذشته باشد که این نسبت از سال  ۱۳۹۷ به ۱۳۹۸ به ۱ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان  اعلام گردید و هر سه گروه  کارفرمایان، دولت و نمایندگان کارگری به آن اذعان داشتند و امیدواریم هرچه زودتر و با همت شما مسئولان عزیز طی روزهای آتی اعمال افزایش حقوق‌ها را شاهد باشیم.

دهقان‌کیا ساماندهی وام بازنشستگان را یکی از نیازهای اساسی بازنشستگان دانست و به گله‌مندی این عزیزان در شرایط اقتصادی اشاره نمود و گفت: حجم درخواست‌کنندگان وام‌های ضروری و کارگشایی در کانون بسیار بالا است و از سیاستگذاران در سازمان تامین اجتماعی انتظار داریم به منظور برطرف شدن مشکلات و دغدغه‌های اقتصادی بازنشستگان و مستمری‌بگیران میزان و تعداد وام‌های مدنظر را افزایش دهید.

رئیس کانون بازنشستگان تهران یکی از مشکلات اصلی در سازمان تامین اجتماعی را ساختار نادرست آن دانست و افزود: ساختار سازمان در سال ۱۳۸۳ تغییر کرد و صاحبان اصلی از میدان بیرون رانده شدند.

وی حضور نمایندگان کارگران و کارفرمایان در شورای عالی را خواستار شد. در این نشست بدهی‌‎های دولت، حضور شرکت‌های شستا در بورس، تکریم بازنشستگان در شعب، نحوه ارائه خدمات در کارگزاری‌ها، بیمه تکمیلی، ارائه خدمات درمانی در بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی، اردوهای سیاحتی- زیارتی بازنشستگان، آموزش به بازنشستگان و مستمری‌بگیران، جلوگیری از سوء‌استفاده برخی از پزشکان از بیمه تکمیلی، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و … مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار