ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

انتقال سهام عدالت متوفیان به صورت کاملا الکترونیکی فراهم خواهد شد:

0

سخنگوی سهام عدالت به مهر خبر داد ،

انتقال سهام عدالت متوفیان به صورت کاملا الکترونیکی فراهم خواهد شد.

سخنگوی سهام عدالت گفت: تلاش داریم با ایجاد ارتباط الکترونیکی بین مراجع مربوطه، بدون هیچ حضور فیزیکی و تنها با مراجعه به میز خدمت الکترونیک انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث انجام شود.

حسین فهیمی، سخنگوی سهام عدالت در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سوال که وراث متوفیان سهام عدالت چگونه می‌توانند مالک سهام متوفی شوند، گفت: طبق برنامه ریزی‌ها، کسانی که قصد انتقال مالکیت سهام عدالت متوفیان خود را دارند، نیازی به مراجعه به سازمان امور مالیاتی و دادگاه صلاحیت دار را نخواهند داشت و با ایجاد رابطه الکترونیک بین این دو مرجع، به زودی مراجعین می‌توانند تنها به صورت آنلاین و از طریق میز خدمت الکترونیک مالک سهام متوفی شوند.

وی ادامه داد: در حالت عادی و تا پیش از این، وراث سهامداران متوفی ابتدا باید به دادگاه صلاحیت دار مراجعه می‌کردند تا گواهی انحصار وراثت را بگیرند و بعد از گرفتن این گواهی دو مسئله پرداخت مالیات و استعلام صحت گواهی انحصار وراثت باقی می‌ماند.

فهیمی افزود: به دنبال این هستیم که با ایجاد ارتباط الکترونیکی بین این دو مرجع، بدون هیچ حضور فیزیکی و تنها با مراجعه به میز خدمت الکترونیک این انتقال سهام انجام شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نیاز به حضور فیزیکی در پیشخوان دولت هم نخواهد بود، گفت: با ایجاد این ارتباط حتی نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت نیز وجود ندارد.

گفتنی است میز خدمت الکترونیک، سامانه‌ای است که به منظور اتصال یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه، به خدمات اطلاع‌رسانی و درخواست‌های عملیاتی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با نشانی https://ddn.csdiran.com طراحی شده است و به محض ایجاد ارتباط بین نهادهای مختلف، انتقال سهام عدالت از متوفی به وراث نیز از طریق همین سامانه انجام می‌شود.

منبع : https://www.mehrnews.com/news/4939468

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار