ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

سامانه فروش اینترنتی سهام عدالت راه‌اندازی شد:

0

سعدی به‌عنوان نخستین سامانه فروش اینترنتی سهام عدالت در بورس ایران راه‌اندازی شد. در این سامانه امکانات لازم جهت فروش یا سرمایه‌گذاری مجدد سهام عدالت برای بیش از ۴۹ میلیون ایرانی فراهم شده است.

«سعدی» به‌عنوان نخستین سامانه فروش اینترنتی سهام عدالت در بورس ایران راه‌اندازی شد. در این سامانه امکانات لازم جهت فروش یا سرمایه‌گذاری مجدد سهام عدالت برای بیش از ۴۹ میلیون ایرانی فراهم شده است.

فروش غیرحضوری سهام عدالت در سامانه سعدی

نخستین سامانه فروش اینترنتی سهام عدالت از شنبه دهم خرداد ماه در دسترس عموم قرار گرفته است. بر این اساس مشمولان سهام عدالت می‌توانند بدون مراجعه حضوری به بانک یا شرکت‌های کارگزاری بورس از طریق «سامانه سعدی» نسبت به فروش سهام عدالت یا مشاهده سهام‌شان اقدام کنند.

سامانه سعدی توسط کارگزاری فارابی، تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار جهت ارائه خدمات مورد نیاز دارندگان سهام عدالت راه‌اندازی شده است. با راه‌اندازی این سامانه میلیون‌ها نفر از مشمولان سهام عدالت در سراسر کشور می‌توانند از طریق اینترنت، مدیریت سهام عدالت را در دست گرفته و نسبت به فروش سهام عدالتشان اقدام کنند.

مشمولان سهام عدالت که طی اعلام قبلی روش سهام‌داری مستقیم را انتخاب کرده‌اند، می‌توانند با ورود به «سامانه سعدی» وضعیت سهم‌های موجود در سبد دارایی‌هایشان را مشاهده کرده و برای بهره‌مندی از منافع سهام عدالت تصمیم‌گیری کنند.

با آزادسازی سهام عدالت، افرادی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند، سهام ۳۶ شرکت در سیستم معاملاتی‌شان قرار می‌گیرد، اما افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده باشند، تنها یک شرکت سرمایه‌گذاری استانی در پرتفوی آنها لحاظ می‌شود.

دریافت پول سهام عدالت در حساب بانکی

براساس این گزارش از طریق «سامانه سعدی» دارندگان سهام عدالت این امکان را دارند که پول حاصل از فروش سهام عدالت را در حساب بانکی خود دریافت کنند. این سامانه همچنین ابزارها و شرایط ویژه‌ای را جهت سرمایه‌گذاری در اختیار متقاضیان و علاقه‌مندان به بورس قرار می‌دهد.

از جمله امکانات در دست توسعه سامانه سعدی، امکان سرمایه‌گذاری مجدد دارایی‌های حاصل از فروش سهام عدالت است. از این طریق متقاضیان می‌توانند با بهره‌مندی از ابزارهای نوین سرمایه‌گذاری کارگزاری فارابی، گزینه «انتقال پول سهام عدالت به حساب بورسی» را انتخاب کرده و به سادگی دارایی‌هایشان را وارد بورس کنند.

در پایان لازم به ذکر است جهت استفاده از سامانه سعدی نیازی به مراجعه، احراز هویت حضوری و داشتن کد بورسی آن هم در شرایط فعلی و ضرورت حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی نیست. همه مشمولان سهام عدالت می‌توانند پس از انتخاب روش سهام‌داری مستقیم، به سادگی و بدون هرگونه محدودیتی از مزایای «سامانه سعدی» بهره‌مند شوند.

منبع: تجارت نیوز
https://www.gostaresh.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار