ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

خرید خانه را به روزهای آینده موکول نکنید:

0
نایب رئیس اتحادیه املاک تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

خرید خانه را به روزهای آینده موکول نکنید.

نایب رئیس اتحادیه املاک تهران می‌گوید: توصیه ما به همه خریداران این است که برای خرید مسکن تعلل نکنند و معاملات خود را به روزهای آینده موکول نکنند.

نایب رئیس اتحادیه املاک تهران در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت مسکن در نیمه نخست سال مجدد گران خواهد شد؟ به تجارت‌نیوز گفت: بازار مسکن در رکود تورمی قرار گرفته است. یعنی قیمت‌ مسکن رو به افزایش است و رشد قیمت‌ مسکن روز به روز در شهرهای بزرگ به نرخ تورم نزدیک می‌شود. طبق آمار وزارت راه و شهرسازی میانگین قیمت مسکن در تهران طی اردیبهشت ماه هم حدود دو میلیون تومان افزایش یافته است.

حسام عقبایی با اشاره به میزان معاملات بعد از ماه مبارک رمضان اظهار کرد: میزان تقاضای مردم بعد از ماه مبارک رمضان چه در حوزه خرید و فروش و چه در حوزه رهن و اجاره افزایش یافته است. با توجه به افزایش میزان تقاضا قیمت مسکن هم روند صعودی به خود خواهد گرفت. البته نمی‌گوییم نوسان شدید قیمت خواهد داشت بلکه معتقدیم قیمت مسکن به صورت محدود افزایشی دارد.

او در توصیه‌ای به مردم گفت: توصیه ما به همه خریداران این است که برای خرید مسکن تعلل نکنند و معاملات خود را به روزهای آینده موکول نکنند. اگر خریدار مصرف‌کننده هستند هر چه سریع‌تر در بازار مسکن ورود کنند. خوشبختانه در این ایام مراجعه مردم به مشاوران املاک بیشتر شده و با توجه به کمبود فایل‌ها روند معاملات نیز افزایش یافته است.

عقبائی افزود: میزان نرخ تورم را باید مرکز آمار اعلام کند. طبق آمار میزان تورم در فروردین ماه حوالی ۳۰ درصد اعلام شده است. احتمالا قیمت مسکن در شهرهای بزرگ به همین میزان و قیمت مسکن در شهرهای کوچک کمتر از نرخ تورم افزایش خواهد یافت.

سمیه سایش
منبع : https://tejaratnews.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار