ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

فراکسیون رفاه و تأمین اجتماعی اعلام موجودیت کرد:

0
منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم، از تأسیس و راه‌اندازی فراکسیون رفاه و تأمین اجتماعی با ابتکار جمعی از نمایندگان منتخب مجلس یازدهم خبر داد.

غلامحسین رضوانی منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم،در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، از تأسیس و راه‌اندازی فراکسیون رفاه و تأمین اجتماعی با ابتکار تعداد کثیری از نمایندگان منتخب مجلس یازدهم خبر داد، و اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع تأمین اجتماعی در زندگی مردم و از آنجا که نظام حمایت اجتماعی در ابعاد مختلف آن جزء حقوق بنیادین ملت در قانون اساسی بوده و گسترش چتر تأمین اجتماعی در معنای عام و جامع آن، برای همه مردم ایران به‌خصوص طبقات محروم، از اهداف و دغدغه‌های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بوده، لازم است.

وی افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی، مجلس جدید، با آسیب‌شناسی گذشته، نسبت به تحول اساسی در این حوزه با هدف گسترش خدمات و کیفی‌سازی آن و با رویکرد ارتقاء کیفیت زندگی جامعه هدف، اقدام جدی و انقلابی کند. از این رو با مشارکت جمعی از نمایندگان منتخب با این دغدغه، اقدام به تأسیس فراکسیون رفاه و تأمین اجتماعی نموده تا با همفکری و عمل جهادی در حوزه تقنین و قانون‌گذاری، به وظایف نمایندگی خویش در این مقوله بپردازند.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: نظارت جدی و کارآمد، اصلاح ساختار و چابک‌سازی، تنقیح قوانین و در صورت لزوم تصویب قوانین جدید در کنار گسترش چتر حمایت‌های اجتماعی و کیفی‌سازی آن، از دیگر سرفصل‌های در دستور کار این فراکسیون خواهد بود.

رضوانی ادامه داد: از جمله مصادیق این اقدامات، تدوین برنامه‌ای جامع و کارا برای اصلاح ساختار سازمان تأمین اجتماعی به نفع صاحبان واقعی آن (کارگران و بازنشستگان) از طریق مدیریت مطلوب، غیرسیاسی و غیردولتی خواهد بود.

وی گفت:‌ در این فراکسیون با تعامل و استفاده از همه ظرفیت‌های کارشناسی، به‌کارگیری همه ذی‌نفعان و خدمت‌گیرندگان و مشارکت نهادهای مردمی و ثمن‌ها، گام‌های عملیاتی برای تحقق اهداف و سیاست‌های کلی نظام برداشته شده تا شاهد کارآمدی نظام در حوزه حمایت‌های اجتماعی، تأمین اجتماعی و گسترش رفاه و آسایش برای مردم عزیز باشیم.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم تصریح کرد: جلسات مقدماتی هم‌اندیشی فراکسیون برای تدوین پیش‌نویس ساختار، میثاق‌نامه و آیین‌نامه در صورت نیاز، با حضور تعداد زیادی از نمایندگان منتخب برگزار و مقرر شد، بنده و خانم‌ها و آقایان زهره سادات لاجوردی، حسین جلالی، علی اکبر بسطامی، محمد خدابخشی به‌عنوان هیئت مؤسس برنامه‌های مقدماتی تا تصویب ساختار و میثاق‌نامه را پیگیری کنند.

منبع : https://www.farsnews.ir/news/13990302000246

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار