ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

موفقیت صندوق‌های ETF به صبر و حوصله دولت بستگی دارد:

0
یک تحلیلگر مسائل اقتصادی:

موفقیت صندوق‌های ETF به صبر و حوصله دولت بستگی دارد/ ماه‌های آینده که بازار سرمایه به تعادل برسد، این صندوق‌ها موفق‌تر عمل می‌کنند.

حسین میری بیان کرد: اگر دولت صبر و تحمل نشان داده و در اجرای صندوق‌های ETF پافشاری به خرج دهد، برای ماه‌های آینده که بازار متعادل می‌شود، صندوق‌های ETF در زمینه جذب سرمایه موفق‌تر عمل خواهند کرد.

به گزارش «نود اقتصادی»، حسین میری تحلیلگر مسائل اقتصادی اظهار داشت: اگر دولت صبر و تحمل نشان داده و در اجرای صندوق‌های ETF پافشاری به خرج دهد، احتمالا این صندوق‌ها موفق می‌شوند.

وی بیان کرد: بازار سرمایه ایران در شش ماه گذشته، به ویژه از آغاز سال جاری تجربه‌ای خاص را پشت سر گذاشت و بازده‌های بالا و خارج از انتظاری را تجربه کرد. در این بازار که توقع فعالان برای کسب سود را بالا برده است، عدد و رقم بازدهی صندوق‌های ETF با بازار مقایسه می‌شود و فعالان به این نتیجه می‌رسند که سرمایه خود را مستقیم در بازار صرف کنند.

میری افزود: اما تجربه نشان داده که بازار همیشه به شکل امروز نیست و روزهایی هم بوده‌اند که تقاضای اوراق بدون ریسک و با بهره پایین بالا رفته است.

این تحلیلگر مسائل اقتصادی بیان کرد: با وجود آنکه صندوق‌های ETF ابزار خوبی برای واگذاری اموال دولتی هستند، اما زمان ارائه این واگذاری برخلاف تصور دولتی‌ها مناسب نبوده است، زیرا سرمایه‌گذاران اکنون متوقع هستند و طبیعی است که استقبال شدیدی از آن انجام نشده باشد. با این وجود برای ماه‌های آینده که بازار متعادل می‌شود، صندوق‌های ETF در زمینه جذب سرمایه موفق‌تر عمل خواهند کرد.

منبع : https://www.90eghtesadi.com/Content/Detail/2130990

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار