ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

۲۰ میلیون بازنشسته در انتظار افزایش حقوق:

0
رئیس کانون کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی:

افزایش هزینه سبد خانوار به چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان/ ۲۰ میلیون بازنشسته در انتظار افزایش حقوق.

علی دهقان کیا از افزایش هزینه سبد خانوار به چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خبر داد.
به گزارش جهان نیوز، پرونده دستمزد سال ۹۹ کارگران نصفه و نیمه رها شده و به همین دلیل حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی هنوز تعیین تکلیف نشده است و طبق سنوات گذشته باید یکی، دو ماه صبر کنند تا وضعیتشان مشخص شود.

علی دهقان‌کیا، رئیس کانون کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران، با اشاره به تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان گفت: متاسفانه وزارت کار هنوز در این زمینه پیشنهادی به دولت ارائه نداده تا مجوز این افزایش حقوق صادر شود.

او افزود: با وجود تاکید قوه قضائیه، سازمان بازرسی کشور، دیوان عدالت اداری و مقام معظم رهبری مبنی بر عدم پایمالی حقوق افراد حقوق‌بگیر، هنوز جلسه‌ای که قرار بود چهارشنبه هفته پیش تشکیل شود، برگزار نشده و مقامات همچنان از تشکیل آن فرار می‌کنند.

دهقان‌کیا تصریح کرد: ۲۰ میلیون کارگر و بازنشسته چشم انتظار تشکیل این جلسه هستند تا تکلیف‌ حقوق‌شان مشخص شود اما هر سری به یک دلیل عقب می‌افتد برای مثال هفته پیش به بهانه برکناری وزیر صمت جلسه تشکیل نشد در حالی که می‌توانست با حضور ۲ نفر هم رسمیت پیدا کند همان‌طور که شورای عالی کار قبل از عید با ۲ نفر تشکیل جلسه داد.

رئیس کانون کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی با اشاره به عواقبی که عدم تعیین و تکلیف حقوق بازنشستگان در پیش دارد، گفت: تورم به همه اقشار جامعه فشار وارد کرده است اگر زودتر تکلیف افزایش حقوق‌ها مشخص نشود افراد معترض می شوند که این به نفع هیچ‌کسی نیست.

دهقان کیا افزود: متاسفانه بحث افزایش حقوق‌ها به حاشیه کشیده شده درحالی که شورای عالی کار باید به بند اول و دوم ماده ۴۱ قانون کار یعنی بحث همسان‌سازی حقوق با تورم موجود در جامعه و سبد هزینه خانوار بپردازند.

او ادامه داد: امسال سبد هزینه خانوار نسبت به سال گذشته یک میلیون و هشتصد هزار تومان افزایش یافته یعنی به ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است که شورای عالی کار در جلسه خود باید به این موضوعات بپردازد.

دهقان‌کیا با درخواست از دولت گفت: پیشنهاد و درخواست ما از دولت این است که بین بازنشستگان لشکری و کشوری و تامین اجتماعی تفاوتی قائل نشود یعنی اینطور نباشد که آنها ۲ میلیون و هشتصد تومان حقوق بگیرند و بازنشستگان تامین اجتماعی یک میلیون و پانصد هزار تومان دریافت کنند.
منبع: برنا

http://www.jahannews.com/news/728355/۲۰

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار