ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

افزایش حقوق‌های سال ۹۹ زیر خط فقر است:

0
همتی: افزایش حقوق‌های سال ۹۹ زیر خط فقر است.

نماینده مردم سمنان در مجلس گفت: افزایش حقوق‌های سال ۹۹ که در غیاب مجلس تصویب شد، نه با قانون تطبیق دارد و نه با واقعیت‌های تلخ کشورمان.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، احمد همتی نماینده مردم سمنان و مهدی‌شهر در مجلس، امروز (دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۹) در نطق میان‌دستور امروز خود در صحن علنی مجلس اظهار داشت: در این چهار سال تمام تلاش و کوشش خود را در سطح ملی و منطقه‌ای به کار بستیم تا گوشه‌ای از مشکلات این کشور و حوزه انتخابیه را برطرف کنیم.

وی افزود: اگرچه در این مسیر کاستی‌ها و قصوراتی وجود داشت که از پیشگاه خداوند و ملت بزرگ ایران پوزش می‌طلبم و از تمامی همکاران در جامعه پزشکی و پیراپزشکی که ایثارگرانه و خالصانه برای مهار ویروس کرونا به خدمت‌رسانی پرداختند و از تمام عزیزانی که در این راه گام برداشتند تقدیر و تشکر می‌کنم. به همه شهدای عزیز انقلاب و عرصه سلامت درود می‌فرستم.

نماینده مردم سمنان و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به وجود آمدن بحران کرونا باعث ایجاد تنگنای اقتصادی و معیشتی بیش از گذشته به ویژه برای اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر جامعه شده است، اظهار داشت: دولت، نهادهای حاکمیتی، بخش خصوصی و مردم دست در دست هم داده و در جهت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی به وجود آمده تمام تلاش خود را به عمل آورده و حرکت و جنبشی مؤمنانه و ایثارگرانه را رقم زدند.

وی می‌گوید: آنچه که تاکنون اتفاق افتاده بویژه از سوی مسئولان و نهادهای رسمی کشور چندان مناسب نبوده است و نمی‌تواند حتی نیازهای اولیه اقشار کم‌درآمد یا فاقد درآمد را برطرف سازد. برای مثال؛ وام محدود یک‌میلیون تومانی که از طرف دولت مطرح شد و معادل ۶۰ دلار می‌باشد، تراژدی دردناکی است که بسیاری از مسائل را در کشور بالقوه ثروتمند ما آشکار می‌کند.

همتی  گفت: ‌افزایش حقوق‌های سال ۹۹ که در غیاب مجلس تصویب شد، نه با قانون تطبیق دارد و نه با واقعیت‌های تلخ کشورمان که اکثر حقوق‌ها زیرخط فقر است. این موضوع و ناعادلانه بودن سیستم پرداخت کشورمان می‌تواند اثرات منفی زیادی را در زندگی مردم و حتی تولید کشور داشته باشد، بنابراین باید تمام تلاش و کوشش خود را برای جبران آن به کار بندیم.

وی بی‌عدالتی و فساد روزافزوزن را از دغدغه‌های دیگر مردم عنوان کرد و افزود: باید به تجزیه  تحلیل و حل اساسی و ریشه‌ای این موضوع پرداخت و زمینه را برای عدالت سیاسی و اقتصادی و اجتماعی در کشور فراهم ساخت.

منبع : https://www.farsnews.ir/news/13990229000491

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار