ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

دولت کام تمامی واجدین شرایط را با سهام عدالت شیرین کند:

0
جعفرزاده:
دولت کام تمامی واجدین شرایط را با سهام عدالت شیرین کند / ضرورت تبیین سازوکاری برای جاماندگان.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس می‌گوید: سهام عدالت به مثابه شیرینیِ، دولت به اقشار آسیب‌پذیر است لذا انتظار است کام تمامی واجدین شرایط را با آن شیرین کند و نسبت به اصلاح لیست تخصیص این سهام اقدام شود.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درخصوص بهترین سازوکار برای حمایت از جاماندگان ثبت نام سهام عدالت در سال ۸۵، گفت: سهام عدالت برای اقشار ضعیف جامعه است اما در سال ۸۵ امکان ثبت نام برای بسیاری از افراد به دلیل فقر اقتصادی، اجتماعی و تحصیلی وجود نداشته لذا از قلم افتاده‌اند اما اکنون دولت به آن‌ها می‌گوید؛ در لیست ثبت نام نیستید.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سهام عدالت به مثابه شیرینی دولت به اقشار آسیب‌پذیر است لذا انتظار است کام تمامی واجدین شرایط را با آن شیرین کند و نسبت به اصلاح لیست تخصیص این سهام اقدام و تبعیض ناروای پیش آمده هرچه سریع‌تر برطرف شود.

جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به اینکه اکنون تعداد جاماندگان سهام عدالت مشخص نیست، اظهار کرد: جاماندگان باید از جهت اینکه جزو شمول دهک‌های پایین هستند، مورد راستی آزمایی قرار گیرند و درصورتی که تعداد آن‌ها بالا باشد، مجلس بعدی می‌تواند تصمیم‌گیری لازم را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: شرط ورود مجلس آینده به موضوع دهک‌های پایین فاقد سهام عدالت

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس شورای اسلامی افزود: اگرچه دولت توانست یکی از وعده‌های خود را محقق کند اما باید تمهیداتی اتخاذ کرد که سوء استفادکنندگان، سهام اقشار ضعیف را ارزان نخرند و مافیای دیگری شکل گیرد.

منبع : https://www.icana.ir/Fa/News/446842

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار