ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

وزیر کار جلسه‌ای برای بازنگری حقوق و دستمزد کارگران برگزار کند:

0

قاضی‌پور: وزیر کار جلسه‌ای برای بازنگری حقوق و دستمزد کارگران برگزار کند.

خبرگزاری میزان- عضو فراکسیون کارگری مجلس با بیان اینکه حقوق تعیین شده برای کارگران به هیچ وجه کفاف مایحتاج‌شان را نمی‌دهد، گفت: انتظار داریم موضوع حقوق کارگران مجددا از سوی وزیر کار در جلسه‎ای مورد بازنگری قرار گیرد چرا که این میزان از دستمزد کفاف زندگی کارگر را نمی‌دهد.

نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به پیگیری مطالبات کارگران درباره حقوق و دستمزد در سال ۹۹ گفت: تذکرات متعددی پیرو حقوق و دستمزد کارگران از جانب جمعی از نمایندگان به دستگاه‌های دولتی، به ویژه وزراتخانه «تعاون، کار و رفاه اجتماعی»در صحن مجلس ارائه شده است اما تاکنون  این دستگاه‌ها پاسخی قانع کننده ارائه نکرده‌اند.

وی افزود: انتظار داریم موضوع حقوق و دستمزد کارگران مجددا مورد بازنگری قرار گیرد چراکه این میزان از حقوق و دستمزد کفاف زندگی کارگر را نمی‌دهد.

عضو «فراکسیون کارگری» مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حتی در این زمینه بیش از ۱۵۰ نماینده در بیانیه‌ای خواستار وضع حداقل دستمزد و مستمری متناسب با حداقل دستمزد وضع شده در تبصره ۱۲ بودجه سال ۹۹ یعنی ۲۸ میلیون ریال شدند.

این نماینده مجلس بیان داشت: انتظار داریم وزیر کار و رفاه اجتماعی مجددا جلسه‌ای سه جانبه پیرو بررسی حقوق و دستمزد کارگران در سال ۹۹ برگزار کرده و این نوبت حق را به کارگران بدهد.

قاضی‌پور با بیان اینکه حقوق تعیین شده به هیچ وجه کفاف مایحتاج کارگران را نمی‌دهد، تاکید کرد: کافی است یک بار از مرکز آمار و یا بانک مرکزی درباره میزان خط فقر برای یک خانواده چهار نفره سوالی پرسیده شود تا همه چیز مشخص شود.

منبع : https://www.shahrekhabar.com/political/158873244092722

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار