ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

عدم پرداخت بدهی‌های دولت به تأمین اجتماعی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم:

0
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: با وجود مصوبه مجلس در قانون بودجه سالانه برای پرداخت ۱۰ درصد بدهی‌های دولت به تأمین اجتماعی در هر سال، دولت آقای روحانی در هر دو دوره هیچ اقدامی برای پرداخت این بدهی‌ها نداشته است.

محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌گفت: طبق مصوبه مجلس در سال‌های مختلف دولت موظف است تا ۱۰ درصد از بدهی‌های خود به تأمین اجتماعی را در هر سال پرداخت کند.

وی افزود: زمانی که دولت آقای روحانی کار خود را در سال ۹۲ آغاز کرد، بدهی دولت به تأمین اجتماعی ۲۰ هزار میلیارد تومان بود و امروز این بدهی به بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان رسیده و دولت آقای روحنی در این دو دوره هیچ اقدامی برای پرداخت بدهی‌های خود به تأمین اجتماعی نداشته است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: براساس مصوبه مجلس، پرداخت ۱۰ درصد از بدهی‌های دولت به تأمین اجتماعی در هر سال بناست تا برای ترمیم و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان هزینه شود که وقتی این بدهی پرداخت نمی‌شود، موضوع ترمیم و مناسب‌سازی حقوق بازنشستگان نیز محقق نمی‌شود.

سعیدی خاطرنشان کرد: در دولت نهم بدهی دولت به تأمین اجتماعی با پرداخت بخش قابل توجهی از این بدهی‌ها به زیر ۱۰ هزار میلیارد تومان رسید، اما در دولت دهم این بدهی‌ها افزایش یافت و در پایان دولت دهم به میزان ۲۰ هزار میلیارد تومان رسید و در دولت یازدهم و دوازدهم هم با عدم پرداخت بدهی‌های تأمین اجتماعی همان‌طور که گفتم مقدار آن به بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: سال گذشته حدود ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری در بودجه سال ۹۸ تخصیص یافت که نتیجه لازم از این امر حاصل نشد و در بودجه ۹۹ هم ۱۰ هزار میلیارد تومان برای این منظور درنظر گرفته شده که امیدواریم محقق شود.

منبع : https://www.farsnews.ir/news/13990214000691

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار