ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

ثبت نام جدید برای سهام عدالت فعلا امکانپذیر نیست:

1
رییس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد : ثبت نام جدید برای سهام عدالت فعلا امکانپذیر نیست.
 اخبار بانک ، علیرضا صالح در یک گفتگوی تلویزیونی در خصوص افرادی که سهام عدالت ندارند اعلام کرد : مبنای اعطای سهام عدالت، به سال ۱۳۸۵ بر می‌گردد که مقام معظم رهبری به دولت اجازه داد تا سهام عدالت به مردم واگذار شود و سازمان خصوصی سازی نیز در همان زمان سهام هایی که در اختیار داشت بهترین سهام شرکت هایی که در تابلوی بورس قرار داشتند را برای سهام عدالت در نظر گرفت.
رییس سازمان خصوصی سازی در ادامه اظهار داشت : در همان زمان افراد ثبت نام شده اند و در حال حاضر امکان اضافه کردن افراد جدید را نداریم مگر این که بعد از این اجازه خاصی مقام معظم رهبری به دولت برای اعطای سهام عدالت به افرادی که این سهام را دریافت نکرده اند صادر شود.
صالح افزود : در حال حاضر فقط افرادی که در سال ۸۸ ثبت نام شده اند و در طی این سالها سهام از طریق شرکت های سرمایه گذاری استانی به نام آنها شده اند می توانند از مزایای آن استفاده کنند.
منبع : http://www.akhbarbank.com/news/74336

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Discussion۱ دیدگاه

  1. فرزندان جدید خانوار مشمول سهام عدالت می‌شوند؟
    در بین سوالات مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان، به دفعات سوالاتی در خصوص سهام عدالت فرزندان تازه متولد شده و شمولیت آن‌ها مطرح شده است.
    از سهام عدالت فرزندان جدید خانوار تابه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، دو روزی می‌شود که بازار گفتمان عمومی درباره “سهام عدالت” داغ است و مردم سوالات مختلف و متعددی را در این باره مطرح می‌کنند. سوالاتی که هرکدام جایگاه خاصی برای قشری از جامعه دارد.
    فرزندان تازه متولد شده سهام عدالت دارند یا خیر؟
    تعداد زیادی از مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان درباره سهام فرزندان خود که بعد از ثبت نام “سهام عدالت” متولد شده‌اند سوال پرسیده‌اند که آیا این فرزندان هم مشمول سهام عدالت می‌شوند یا خیر؟
    یک منبع آگاه در سازمان خصوصی سازی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در پاسخ به این سوال گفت: سهام عدالت شامل تمام افرادی می‌شود که در زمان ثبت نام اولیه اسامی آنها در فرم جمع آوری اطلاعات ثبت و به سازمان خصوصی سازی ارسال شده است و در نهایت دعوتنامه سهام عدالت نیز برایشان صادر شده و فرآیند ثبت نام آنها طی شده است.
    منبع : https://www.yjc.ir/fa/news/7337207

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار