ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

با سفره خالی نمی توان هفته کارگر را جشن گرفت:

0

رئیس اتحادیه بانوان کارگر فارس مطرح کرد:

با سفره خالی نمی توان هفته کارگر را جشن گرفت/ سهام شستا متعلق به کارگران است.

وی با اشاره به اینکه کارگران همواره از ابتدای انقلاب تاکنون در تمامی صحنه ها حضور داشته اند، خواستار توانمند سازی جامعه کارگری شد و افزود: اگرچه کارگران باید هفته کارگر را جشن و مراسم بگیرند اما نباید فراموش کرد که این مهم با سفره خالی محقق نمی شود.

به گزارش ایلنا، زهرا درویشی در دیدار تشکل های کارگری با استاندار فارس به مناسبت هفته کارگر با اشاره به اینکه در حال حاضر شیوع کرونا سبب شده که شاهد بیشترین تعدیل نیرو و اخراج در جامعه کارگری باشیم ،ادامه داد: اگرچه کارگران در تلاشند تا بتوانند بیماری کرونا هم ریشه کن کنند اما متاسفانه بعضی اتفاقات باعث شده که این قشر مورد بی مهری قرار بگیرند.

درویشی رئیس اتحادیه بانوان کارگر فارس با بیان اینکه اعضا جامعه کارگری همواره مایلند که بتوانند در این شرایط حساس اقدامات مهم و موثری را در راستای تحقق شعار سال انجام دهند، افزود: اتفاقاتی که از زمان جنگ تاکنون رخ داده بیشترین خسارت را به جامعه کارگر وارد کرده است.

وی با اشاره به اینکه کارگران تنها خواستار دریافت مطالبات به حقشان هستند، ادامه داد: اگر موضوعی هم گفته می شود به این معنا نیست که بخواهیم دولت را به چالش بکشانیم چرا که جامعه کارگری نقش برجسته ای در تشکیل دولت داشته است.

این فعال کارگری با انتقاد از بی توجهی دولت به جامعه کارگری در واگذاری سهام شرکت شستا ادامه داد: این که دولت سهام شرکت شستا را بدون در نظر گرفتن حق کارگران واگذار کرده است از موضوعات مهمی است که نیاز به بررسی دارد چرا که شستا متعلق به کارگران است.

وی با بیان اینکه کارگران جهت اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان انتظار دارند که دولت سهم کارگران را به تامین اجتماعی بپردازد بیان کرد: اگرچه طرح همسان سازی حقوق برای اقشاری مانند کشوری و لشکری اجرایی شده است اما این موضوع برای زحمتکش ترین قشر جامعه لحاظ نمی شود.

رئیس اتحادیه بانوان کارگر فارس با اشاره به اینکه افزایش ۲۱ درصدی حقوق کارگران در شرایطی که نرخ تورم ۴۱ درصد است هیچ تناسبی با یکدیگر ندارد، گفت: اگرچه کارفرماها اذعان دارند که این افزایش همراه با بن و حق مسکن است اما نباید فراموش کرد که همه کارگران از مزایای اولاد و  سابقه برخوردار نیستند.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار